2 godinu poslje
I evo nas svih, sretno ručamo.
Ovako,moja braća i sestra su se jako razbolili u domovima i....... Nažalost,umrli se. Bilo je teško preći to razdoblje života ali eto.
Ostale smo Anabella,Jack,Vedrana i ja. I došla nam je gošća, moja malena Brooke. Moje djete,moje i Camovo. Liči na Cama a karakter joj je kao moj.
Justin se napokon promijenio, išao je psihijatru i tablete su mu pomogle. Ja i svi smo mu oprostili ali nismo zaboravili.
Niall je otišao u Afriku pomagati onoj djeci. Marka je Harry usvojio i stvarno on mi je kao brat.
I sada, živimo svi zajedno. Mama i Justin nisu zajedno jer je mama sa Zaynom ali Justinu to ne smeta,razumije ju.
I eto,sjedimo svi zajedno za stolom i jedemo.
"Tata dodaj mi sol."-Kažem Justinu.
"Evo mala."-Kaže i doda mi sol.
Sjedimo Harry,Zayn,Justin,mama, Anabella,Jack,Vedrana,Cam,
Brooke i ja."Mama, nece vise."-Kaže mi Brooke.
"Dobro,pusti nemoraš. Ideš se igrati?"-Pitam.
"Da da! Mamaa!"-Sretno skikne i zagrli me.
Eto,moja mama je bila upravu, ako niste sretni nije kraj. A došao je ovoj našoj priči kraj. Mama i ja smo vas provele kroz naš život i bili ste s nama i u lošim i lijepim trenutcima i hvala vam.
Možda se budemo susreli u još nekoj priči a do tada doviđenjaaa.
YOU ARE READING
GROUPCHAT S2
FanfictionDruga sezona groupchat-a. Biti će puuuno bolja od prve i više ću se truditi.