PISAC P.O.V.
Dok je Cam smirivao Amy i stavi su postajale bolje, kod Ariane i ostalih, stvari nisu bile bajne.
Ariana ni sama nije znala zašto je pristala na ponovne zaruke.
Pričala je sa Zaynom, u ovom trenutku on ju je najbolje razumio.
"Pa onda budi sa Harryjem"-Zayn joj predloži.
"Ali onda Amy nemože biti sa Camom. A i već sam pristala na vjenčanje. I nemogu samo tako lako birati, pa, Zayn, nismo djeca više."-Ariana se protivila.
"Moraš odlučiti sa kim će ti biti najbolje."-Zayn joj kaže.
"Ali i moja djeca moraju biti sretna. Amy tebe ne voli. Harry ne jer je Amy s Camom. Luka ne voli Shawna. Niall je....Niall je Niall i tko mi ostaje."-Ari kaže.
"Vidi, sve se vrti oko Amy. Ti imaš svoj život, ti moraš biti
sretna"-Zayn ju na neki način, podsjeti."Znam, ali to su moja djeca."-Ari stane tvrdoglavno na stranu svoje djece.
"Ariana, ajmo ovako. Tko te najbolje razumije?"-Zayn pita.
"Neznam, sada ti. Jučer je Harry. Prekjučer Justin i tako sve ide u krug..."-Ariana zamišljeno odgovori.
Zayn frustrirano uzdahne i prođe rukama kroz kosu.
"Ma šta ja pričam, gotovo je. Nemogu se predomislit. Idem opet u brak sa Justinom pa šta mi Bog da. On je otac moje djece. Mojih osmero djece."-Ariana kaže i stavi ruke na koljena a lice zabije u dlan svojih ruku.
"Ma čekaj, oni ne smiju čuti. Idem u sobu. Ma naravno da je nasjela još sam i cmoljio (plakao) kad je rekla da. "-Justin uđe u sobu govoreći to.
"Moram ići buraz."-Justin kaže sa facom kao da je duha vidio.
Ariana i Zayn ga zbunjeno gledaju. Začuje se smijeh sa druge strane mobitela i riječi:"Buraz u govnima si, sto posto je Ariana sa još nekim u sobi. Neznam kako da se izvučeš, sretno."
Justin spusti mobitel i dođe do Ari. Čučne ispred nje i pogleda ju u oči.
"Malena, zašto plačeš? Koga moram pretući?"-Justin joj se krene ulizivati.
"Sa kime si pričao?"-Ariana ga pita sa hladnim tonom. Odjednom su suze prestale.
"Prijateljem"-Odgovori.
"Ja znam sve tvoje prijatelje. Justin, sa kime si pričao?"-Ariana ponovi.
"Sa.....Dominikom"-Justin odgovori.
"Justin, sa njim nisi u dobrim odnosima već 4 godine."-Ari ga podsjeti.
"Pomirili smo se prošle godine"
"Znači mogu ga nazvati i potvrditi će"-Ari kaže.
"NE!"-Justin uzvikne.
"Khm khmm... Mislim, nemoj ga smetati."-Justin se lažno nakašlje i kaže.
"Lažeš !"-Ari uzvikne.
"Lažeš mi u oči!"-Opet uzvikne Ari i suze OPET krenu.
"Ne lažem malo moje. Volim
te."-Jus kaže i krene ju poljubiti ali ga Ari naglo odgurne od sebe pa Justin ode nekoliko koraka unazad."Ariana"-Šokirano kaže.
"Zašto si se vratio u moj život? Želiš me dokrajčiti jelda? Želiš i moju djecu do kraja uništiti jelda? Želiš MOJOJ djeci zlo?!"-Ariana viče .
"Volim te. Ne želim to napraviti. Volim te."-Kaže. Ari se nasmije sarkastično.
"Ariana ako na kraju popustiš. Ako kažes 'volim i ja tebe',zaljepit ću ti šamar bila ti žensko ili
ne."-Zayn joj kaže."Vol.."-Ari krene ali ali se zaustavi i samoj sebi da blagi šamar. Zayn i Justin ju čudno pogledaju.
"Znam maleno moje,i ja tebe"-Jus joj kaže.
"Nisam rekla to"-Ariana se protivi rečenici koju je skoro rekla.
Justin ju zagrli ali Ari ga ne odgurne. Zagrli i ona njega.
"ARIANA!"-Zayn se zadere.
Ari pusti Justina iz zagrljaja.
"Nemogu Zayn"-Kaže slomljeno.
"Trebam ga. Trebam njega više nego ikoga."-Objasni mu.
"Ali on NE treba tebe. On NE voli tebe. On i ti NISTE jedno za
drugo"-Zayn kaže i neke riječi naglasi podizanjem tona."Ne govori to!"-Ari skikne dok se suzdržava da ne zaplače još jače.
"Istina je Ari, istina je...."-Zayn joj kaže.
"NIJE!"-Ari opet skikne pokušavajući pobjeći od gorke istine.
"Zayn!"-Justin ga opomene.
"Volim ju, jako. Jako ju
volim."-Doda ."Zayn, znam da mi želiš pomoći i, stvarno to hvala na tome. Ali, nemogu bez njega. Možda ima nade. Možda se stvarno promijeni. Možda, možda me zavoli."-Taj zadnji dio je rekla jako tiho i spuštene glave.
Osjetila je nježne muške ruke na struku i poljupce na vratu.
Zayn je lupio nogom o pod i izašao iz sobe.
****
Amy se za to vrijeme smirila u potpunosti. Bila je sa Camom u vodi. Ljubili su se dok su ih ostali zaljubljeno gledali.
"Oke dosta, mi ćemo poslje a vi, pa nije ovo film ajde ajde bježite sve ću vas utopiti"-Kaže Amy kroz smijeh.
Nasmiju se i ostali a onda ih prestanu gledati i odu se kupati.
"Želim da mi više govoriš da me voliš"-Amy se obrati Camu.
"Volim te volim te volim te volim te volim te volim te volim te volim te volim te..."-Amy prekine Cama.
"Okej okej okej dosta, i ja
tebe"-Kaže i poljubi ga.Nisu samo oni koji se ljube već i Justin i Ari.
Sve izgleda tako bajno, a zapravo...
Sve se raspada...
YOU ARE READING
GROUPCHAT S2
FanfictionDruga sezona groupchat-a. Biti će puuuno bolja od prve i više ću se truditi.