9 |

337 36 8
                                    

ZAYN P.O.V.

JEBO TE ! POLUDIT ĆU! PA JA NEMOGU VJEROVATI, KOLIKO ARI MOŽE BITI NAIVNA ?!

OPET ULETIM U SOBU I VIDIM JUSTINA I ARI POLU-GOLE.

Ari skikne u strahu i osramoćeno a Justin samo gleda. Ponovit ću, Justin SAMO GLEDA !

Ari prebaci preko sebe Justinovu majicu.

"Ti, dobit ćeš ni sama neznaš koliki šamar"-Obratim se Ari pokazujući prstom u nju. Uhvati se za obraz iako joj nisam ništa napravio.

"A ti"-Okrenem se prema Justinu i pokažem prstom na njega.

"Dolazim samnom. ODMAH !"-Povičem strogo i ljuto. Ari se strese od mog tona a Justin ostane lažati i okrene očima.

"Rekao sam odmah"-Procijedim kroz zube.

Justin se digne i izađe samnom. Čim zatvorimo vrata Justin kaže.

"Daj kretenu taman smo se trebali.."-Zaustavim ga ogromnim šamarom.

"Uzvatiš li mi nastat će tuča a onda će Ari biti ljuta i na
tebe."-Upozorim ga.

"Neće, toliko je naivna. Zayn, da joj zabranim da se druži s tobom prestala bi se družit"-Kaže sa zlim osmijehom. Ovo je bila prijetnja.

"Da joj kažem da više ne jede jer je debela, ona više nebi jela. Što god joj kažem poslušat će. Ja sam gospodar a ona sluga "-Justin kaže. Kako je glup! Umirem od ljutnje !!!!

"IDIOTE"-Povičem.

"Zayn, u ovoj igri, ja pobjeđujem. I sam znaš i vidiš koliko mi je pokorna."-Justin opet sa zlim smijehom kaže.

Pokušavam se smiriti jer će izbiti tučnjava ali jebeno nemogu !

"Samo se ti smiruj. Svakako ću ja pobijediti . Heh ko je car , car je zauvijek. Ja gospodar, zapamti, ona je samo sl..."-Vrata na kojima je Justin bio naslonjen se otvore i on padne.

"Ljubavi ajme oprosti jesi dobro!?"-Ari krene.

"ŠTA NIŠTA NISI ČULA"-Zaderem se.

"Ne...?"-Ari odgovori.

"Ariana dođi ovdje iste jebene sekunde"-Govorim glasom kojeg se ona boji. Krene do mene ali ju Justin povuče tako da padne na njegova prsa.

"Justin pusti me"-Uznemireno mu govori.

"Ariana"-Kažem opet i ona se strese od straha i nekako izmigolji iz Justinovog stiska.

Stoji ispred mene spuštene glave.
Uzmem ju za ruku i vučem prema izlazu iz kuće.

"Z-zayn, k-kammo me v-vodiš"-Ari promuca.

"Dobro je malena, neću te ubiti."-Kažem joj.

Uzdahne u olakšanju.

"Ali ćeš dobit šamar majke
mi"-Kažem joj. Pogleda me prestrašeno.

"Jebo te zajebavam se. Cure se nesmije udarati."-Kažem a ona opet izdahne u olakšanju.

****

AMY P.O.V.

"Dosadno mi je Cam"-Kažem mu.

"I šta da ja radim?"

"Zabaviš me"-Kratko i jasno odgovorim.

"A da te utopim?"-Predloži i nasmije se.

"A konjuuuu"-Lupim ga po ramenu.

Krene se praviti da plače a onda se oboje krenemo smijati k'o debili.

*****

PISAC P.O.V.

Zayn je sve rekao Ari, nije htjela vjerovati pa je Zayn dobio jak šamar. Toliko jak da je Ari ruka zaprkla.

Krenula je otići ali je pala ba pod. Bilo joj je jako loše cijeli dan ali nikome nije rekla...

Zayn je sjedio na klupici ali kada je vidio kako je Ari pala, dotrči do nje.

"Jesi okej?"-Pita.

"Da, samo....malo..mfi(mi) sge(se) vtfi(vrti) i cfni(crni) pvored(pred) ođiđi(očima)"-Ari nerazgovjetno kaže.

"Zy(Zayn) vigfim (vidim) smo(samo) cfrne(crne) sijrghne(sjene)"-Ari jedva kaže i iz sjedećeg položaja, sruši se u ležeći.

"Ari! ARI! ARIANA! ARIANA"-Zayn se dere i drma ju. Ari sr ne budi.

"FUCKKKKKKKKKK"-Zayn se dere.

Nakon nekoliko minuta (7 min) Ari otvori oči i sve šta vidi je crno. Čuje da se netko dere ali ne razumije što govori.

Nakon nekoliko minuta Ari počne barem malo vidjeti crnu sjenu ali nemože raspoznati što taj netko(Zayn) govori.

Nakon još nekoliko minuta Ari uspije u crnilu vidjeti Zayna.

"Z-Zayn, nfe(ne) razopujem(razumijem) štfo(što)
g-govoftiš(govoriš)."-Ari mu jedva kaže.

Prošlo je 20 minuta, Ari može normalno vidjeti i čuti i prestalo joj se vrtjeti.

"Jesi sad okej?"-Zayn ju pita.

"Da da samo što sam jaako žedna"-Odgovori mu.

"Što si pila danas?"-Zayn pita.

"Ništa"

"A stalno plačeš. Pala si u nesvjest od dehidracije"-Zayn zaključi.

"Moraš u bolnicu, samo će ti dati infuziju i to je to"-Zayn joj kaže.

"Oh.....Okej"-Ari se složi da mora u bolnicu.

(Ovdje sam opisala kako izgleda nesvjest , dehidracija...)

*******

GROUPCHAT S2Where stories live. Discover now