3 |

511 41 19
                                    

"Fuckk! Ja svom vlastitom djetetu nisam dobra mama!"-Izgovorim zabrinuto.

"Ma jesi"-Zayn kaže.

AMY BIEBER'S POINT OF
VIEW:

"Dosta svađe! On ide sa nama htjela ti to ili ne!"-Mama Ariana se zadere. Pogledam ju najtužnijim pogledom na svijetu i istrčim iz sobe. Znam di da idem, kod Zaynove mame. Alison.

*****

Dođem sva uplakana i pozvonim.

"O maleno moje."-Kaže čim otvori vrata. Zagrli me.

Svee joj prepričam.

"A ljubavi moja,i Ariani treba netko."-Kaže dok mi daje šalicu sa čajem.

"Ja i njezina ostala djeca. Zayn, Lukas."-Kažem.

"Treba joj netko muško. Da Lukas i Zayn jesu muškarci ali njoj treba baš Justin. Uvjek moraš dati drugu priliku, svima. Jer, ne postoji netko ko nije griješio. "-Kaže mi.

Klimnem glavom kao da razumijem.

"O srce moje."-Kaže dok me nekoliko minuta gledala.

Zagrli me.

"Znaš, Lex nije danas htio bez tebe u šetnju, falila si mu."-Kaže.

Pogledam vrstu Lesija pored sebe i nasmijem se. Zagrlim ga.

Obožavam tog psa.

"Idemo ga šetati, ti ovog puta idi samnom."-Kažem joj.

"Može mila"-Kaže.

"Lex idemo u šetnju?"-Čim to kažem on brzo otrči od mene.

Za manje od sekunde se stvori ispred mene sa vodilicom u ustima.

Nasmijem se i stavim mu ju, mada, ni ne treba mu.

******

I tako, šetali smo kada meni zazvoni mobitel.

"Halo?"-Javim se.

"Amy, mama je."-Kaže mama. Preokrenem očima.

"Ne želim razgovarati sa
tobom."-Ljuto joj kažem.

"Daj mi ju. Ariana daj mi jebeno mobitel da vidiš kako ću ju ja dovući doma."-Čujem Zayna kako se dere na mamu.

"Ne dam ti. Zayn ne! Uplašiti ćeš ju. Zayn. Pusti mi mobitel."-Čujem još deranja a onda i Zaynov glas.

"Recimo da znam tko ti je simpa i znam gdje ti stoji dnevnik. A recimo i da se Ariani ni njemu nebi svidjelo da se pališ na pod navodnicima na 'malo', starije. A i znam šta sve piše u njemu i mislim, da se Ariani nebi svidjelo. Tako da, dolazi doma prije nego im kažem tko ti je simpa i šta si ti unutra sve pisala."-Kaže mi. Fuck!

Šta bi mi mama rekla da zna da mi se sviđa Harry?! Fuck!! A šta bi tek rekla da pročita šta sam sve u dnevniku o njemu pisala?! Fuck!! Već na prvoj strani o njemu da ga želim silovat nije dobro! A kamo li da nastavi dalje! FUCKKK!!!!

Zayn prekine poziv.

"Alison (Zaynova mama) ja hitno moram ići . Možeš li sama odvest Lex-a kući?"-Pitam jaako brzo.

GROUPCHAT S2Where stories live. Discover now