12 |

334 38 9
                                    

AMY P.O.V.

Budim se. Rukom protrljam oči. Krenem se rastegnuti ali me jaka muška ruka u tome sprječava.

Cam je, sigurno. Zadovoljno se nasmijem što je samnom.  Okrenem se i krenem ga poljubiti ali kada shvatim čija je to ruka vrisnem i udarim ga po prsima.

"HARRY!"-Vrisnem. Probudi se i šakama protrlja oči. Nabila bi mu te šake U oči sad... (  XD  ) 

"Amy, koliko je sati? Vrati se spavanju"-Kaže hrapavim jutarnjim glasom.

"ŠTA RADIŠ?! ŠTA RADIŠ TU?!?!?! ŠTA TVOJA RUKA RADI OKO MOG STRUKA DOK SPAVAM?!?!?! DI JE POBOGU CAM!?!?!?"-Derem se koliko mogu.

ARIANA P.O.V.

"Vidim,probudila se"-Čujem Zaynov glas na uhu.

"I vidjela kog smo potjerali u krevet da spava s njom"-Nastavim njegovu rečenicu i oboje se nasmijemo.

"Jesi jučer koristio
kondome?"-Pitam ga.

"Kad jučer?"-Pravi se lud.

"Zayn. Jučer, kad smo potjerali Harryja da ide u drugu sobu. Znaš..."-Kažem mu.

"Ammmmmmmm zapravo............mislio sam da ti korstiš pilule"-Kaže i počeše glavu(onako kao kad znate da ste  nešto zasrali i onda počešete zadnju stranu glave dok vrata XD)

"Zayn"-Kažem.

AMY P.O.V.

"IDEM TE REĆI MAMI"-Kažem Harryju ustajući se.

"Na tvom mjestu nebi ulazio u sobu"-Upozori me.

"Zašto?"-Sumnjičavo pitam.

Ne dobijem odgovor pa odem u sobu.

Otvorim vrata i ugledam Zayna kako oblači bokserice.(Još nisu na njemu, sprema se obući ih XD  )

Mamine gaćice su na podu.... Mama leži u krevetu pokrivena plahtom. OMFGHH ZNAM ŠTA SE SINOĆ TU DOGODILO I ZAŠTO ME HARRY UPOZORIO !

Prvo sve dobro skeniram a onda pogled opet prebacim na Zayna.

Kada shvatim što upravo vidim vrisnem što jače mogu,zatvorim oči i stavim ruke na oči.

"Što se..."-Čujem Cama kako ulazi u sobu ali stane.

"Ouu"-Kaže.

"Zayn. Obuci JEBENE KRETENSKE ŠUGAVE MAJMUNSKE bokserice....."-Izderem se na njega ne okrečući se.

Osjetim ruku kako drži moju i povlači me sebi. Po mirisu znam da je Cam.

"Samo se nadam da ste koristili kontracepciju"-Kažem ne okrečući se.

"Jer ne želim da mi Zaynov sin bude polubrat"-Nastavim.

Cam me povuče do dnevnog boravka.

"Malena, možeš otvoriti oči"-Cam mi kaže.

"MOJE NEVINE DJEVIČANSKE MALENE JADNE IZMUČENE OČI SU VIDJELE NEŠTO ŠTA MI JE ZGADILO ŽIVOT"-Izderem se. 

"Upozorio sam te"-Kaže Harry ulazeći u dnevni boravak. 

"Tata"-Cam kaže razočarano.

"A šta Cameron"

"Pa trebao si ju zaustavit"-Cam mu kaže.

"Upozorio sam ju"-Harry kaže.

"Čekaj, Cam. Ako je Harry spavao samnom. Gdje si ti bio..?"-Pitam ga.

"S Vedranom u krevetiću "-Cam kaže. Počnem se smijati.

Približim mu se i prošapćem:"Pa ti se već spremaš za naše dijete. Kad ga budemo imali, mene ćeš pustit da spavam a ti ćeš se brinuti za dijete. E da i spavat s njim u krevetiću"-Govorim mu jedva čujno i on se počne smijati.

"Šta je smiješno?"-Pita Harry Zayna koji ulazi u dnevni .

"Jesi ju čuo šta je vikala?"-Zayn pita Harryja pokazujući prstom na mene.

"Šta sam vikala? "-Ljuto pitam.

"MOJE NEVINE DJEVIČANSKE MALENE JADNE IZMUČENE OČI SU VIDJELE NEŠTO ŠTA MI JE ZGADILO ŽIVOT"-Zayn se polu dere oponašajući me.

"Ti si idiot"-Kažem mu.

"Amy, ne tako razgovarat sa očuhom"-Čujem kako me mama koja usto ulazi opomene.

"OČUHOM?!"-Izderem se.

"Da Amy, očuhom, možeš ga zvati i tata"-Mama kaže.

"Vise mi se sviđa kreten, za njegovo ime.."-Kažem i nasmijem se.

"Amy, ma koliko imaš ti godina da
tako psuješ. Ja u tvojim godinama to nisam smjela"-Mama me prekori.

"A da da, ti kad si bila još mlađa si psovala"-Zayn kaže i nasmije se.

"Zayn"-Mama i njega prekori.

Svi se nasmijemo.

GROUPCHAT S2حيث تعيش القصص. اكتشف الآن