Spustim glavu i otrčim u sobu.
Gorke suze krenu padati niz moje lice.
I kako da ja sad pogledam nekog od njih?
Čujem kucanje na vratima ali ne obazirem se. Netko opet pokuca. Opet i opet.
A onda uđe, iako mi se magli vid od suza one kovrče bih mogla svugdje prepoznati.
Prekrijem se dekom preko glave. Sram me sad bit pred njim. Svima njima.
"Hajde malena, makni
deku"-Čujem nježan šapat.U sobu uđe još netko ali mu Harry kaže da izađe.
"Malena....daj, ne srami se."-Kaže mi.
"Osim šta je napisala da te želi silova,tog se možeš sramit. Mislim, imaš 13"-Čujem dobro poznati glas koji mrzim. Zayn. Usudio se doći tu. Nakon svega! I on i Justin su besramni.
"Zayn izađi"-Harry kaže ali, nečuju se koraci što znači da je on jos uvjek ovdje.
Harry pokuša lagano povući pokrivač ali mu nedam.
"Joj Harry ponekad, ma šta ponekad, uvjek se začudim koliko si glup. Ovako se to radi."-Čujem polu ljutog Zayna a onda istrgne deku s mene. Zabije glavu u jastuk.
"Da Zayn sve ize silom"-Harry prokomentira sarkastično. Slažem se, pre nasilan je.
"Dođi"-Kaže i podigne me sa jastuka i zagrli me. Stisnem ga najjače što mogu. Briga me za sve. Zašto mama nije s njim radila djecu? Nego baš sa Justinom!
"Zayn, izađi van."-Ponovo mu Harry kaže. Popnem se na njega i sada sam u njegovom krilu i jako čvrstom zagrljaju. (Evo slike)
(Zanemarite šta se ljube, uglavnom tako je sjedila na njemu)
"Nema na čemu, brineto."-Kaže Zayn i pogleda me.
"Na čemu ti ja to moram biti zahvalna?"-Pitam iako ne želim pričati. Sve što želim je Harryjev zagrljaj.
"Na tome šta, da nije mene, nebi sad bila u njegovom zagrljaju. Iako ga želiš silovat ili da se bolje izrazim jebat, za početak ti je dovoljan zagrljaj."-Kaže. Teško uzdahnem.
"JUSTINE KAKO SI TI GLUP! AKO SADA LUKA I SANJIN IMAJU 16 A JA SAD IMAM 32 GODINE ZNAČI 32 MINUS 16 JE 16 ŠTA ZNAČI DA SAM RODILA KAD SAM IMALA 16! KAKVIH BOŽJIH 20 JESI NORMALAN!"-Čujem bijesno deranje mame. Nasmijem se i ja a i Harry.
"Odmah se vraćam"-Prošapće
"Neeee"-Promrmljam.
"Moram na wc"-Tužno uzdahnem.
"Još ćemo se mi grliti"-Kaže i namigne. Ode ali ne do wc-a. Otišao je kod ostalih, kao i moje mame. Odem do vrata od dnevnom gdje su oni i prisluškujem.
YOU ARE READING
GROUPCHAT S2
FanfictionDruga sezona groupchat-a. Biti će puuuno bolja od prve i više ću se truditi.