*******
PISAC P.O.V.
Prošlo je mjesec dana, danas je vjenčanje...
Amy je cijeli dan plakala, Cam ju je tiješio.
Sada Ariana i Justin stoje pred oltarom....
"Uzimate li vi Justin Bieber vašu bivšu ženu opet za ženu pa možda opet bivšu Arianu
Grande"-Nespretno upita svećenik nekoliko zadnjih rečenica."Oh da ne uzimam nebi sad stajao ovdje pred oltarom"-Jus živčano kaže. Cijeli dan je živčan.
"Možete poljubiti-"-Svećenik krene ali ga Harry iz 'publike' prekine.
"Niste pitali mladu"-Zadere se.
"A oprostite ovo mi je već peto vjenčanje danas. Gospo Grande, dali vi Ariana Grande uzimate svog bivšeg muža za muža, koji će možda opet biti bivši Justina Biebera"-Svećenik opet nespretno pita.
Ariana šuti što Amy da nadu, nadu da će Ari odustati.
Justin ju bocne laktom u rebra i ljuto prošapće : "Reci da". Više je zvučalo kao prijetnja.
Ari nastavi gledati u pod.
"Preskočite ovo , ona je pre uzbuđena da odgovori"-Justin se0 obrati svećeniku.
"Buuuuu Ariana ima pravo reći svoje mišljenje. Buuu!"-Čuje se Amy iz 'publike'.
"Gosp Bieber dama ima pravo reći ne"-Svećenik kaže Justinu.
Nekoliko minuta du čekali Arianin odgovor koji nije došao. Danas je i Zayn bio tužan i ljut...
"Ari reci ne"-Zadere se Niall iz publike.
"ZAČEPI DEBILU"-Zadere se Justin okrenuvši se prema njima.
"Ne smijte psovsti ispričajte se Gospodinu Bogu Justin"-Svećenik mu kaže.
"Oprosti Bože šta psujem"-Ljuto Jus kaže.
"Nemogu ja ovo"-Ari tiho prošapće.
"Da, udajem se za njega"-Ari tiho kaže.
Znam da jee jako kratko ali, sljedeći nastavak će biti wow. Malo smijanja(s Amy) i nešto što već dugo očekujete će se desiti...
YOU ARE READING
GROUPCHAT S2
FanfictionDruga sezona groupchat-a. Biti će puuuno bolja od prve i više ću se truditi.