13 |

341 38 12
                                    

AMY P.O.V.

Jutro je, ovog puta znam da je čvrsta , malo posesivna muška, ruka oko mojeg struka, Camova.

Nasmiješim se i protegnem koliko uspijem.

"Vodim te na jedno mjesto, spremi se"-Čujem Cama. Mislila sam da spava.

"Dobro jutro"-Uvrijeđeno kažem. Nisam dobila ni dobro jutro.

"Sori, dobro jutro malena"-Kaže i poljubi me u obraz.

Zadovoljno se nasmiješim i dignem iz kreveta. Odem u kupaonicu i operem zube.

Počešljam kosu i umijem se. Zaključam vrata i skinem odjeću sa sebe. Uđem u kadu i operem se.

Izađem.

"Fuck"-Tiho promrmljam. Nisam uzela odjeću niti ručnik.

Otključam vrata i golo tijelo sakrijem iza vrata a  provorim glavom van.

"Cam, donesi mi ručnik i grudnjak i gaćice"-Kažem.  Cam dođe i da mi ručnik zajedno za grudnjakom i gaćicama.

Pogledam u gaćice i vidim da nisu gaćice već tange.

"Stvarno Cam?"-Kažem.

"Šta?"-Pita.

"Daj mi gaćice a ne tange!"-Kažem podižući ton na njega.

"Evo"-Uđe  u moju sobu, uzme gaćice a ne tange i vrati se.

Obrišem se i obučem a onda krenem stavljati BB kremu i puder na lice.

Uzmem i maskaru i stavim ju .

Izađem iz kupaonice i odem do ormara. Uzmem lepršavu
pink-crno-bijelu haljinu i obučem ju.

"Mama!!! MAMA CAM I JA IDEMO NEGDJE!!!"-Izderem se iako je 08;30 ujutro XD.

"KAMO IDETE?!"-Čujem deranje iz sobe.

"U PARK!"-Zaderem se iako neznam gdje idemo.

"OKEJ! JAVLJAJ SE NA
MOBITEL!"-Mama se zadere.

Izađemo iz kuće i Cam mi stavi povez na oči.

"Hej! Neznam gdje hodam"-Kažem panićareći.

Uzme me u ruke na što ja vrisnem od straha i neočekivanosti.

"Nosim te ne boj se."-Kaže.

Hodao je možda 20 minuta, samnom u rukama i napokon je stao.

"Hajde malena, makni
povez"-Cam kaže i ja odmah maknem povez sa očiju.

Vid mi je mutan pa nekoliko puta trepnem da mi se oči prilagode svjetlosti i pogledam oko sebe.

Ovo je livada. Ogromna livada i u sredini je rijeka a odmah pored  rijeke je klupica.

"Dođi"-Cam prekine moje misli i uzme moju ruku u svoju. Dođemo do klupice i sjednemo.

"Amy, šta smo mi?"-Pita Cam.

"Prijatelji"-Odgovorim.

"Ptijatelji se ljube u usta?"-Pita.

"Prijatelji s povlasticama"- Kažem.

"Prijatelji s povlasticama imaju ono što su tvoja mama i Justin radili kad su tebe radili"-Cam kaže.

"Nemora značiti"-Kažem. Cam me pogleda u oči a onda se digne i povuče moju ruku pa se i ja dignem.

Klekne ispred mene. Šta sad će me prositi? Iako imam 13?

"Amy Bieber, još uvjek ne Styles. Dali želiš biti moja djevojka i u dobru i u zlu?"-Cam pita i otvori kutijicu u kojoj se nalazi prekrasna ogrlica i draguljčić koji visi.

"Ajme........Cam"-Oduševljeno kažem. Nestrpljivo me gleda čekajući odgovor.

"Hoću!"-Skiknem sretno i bacim mu se u zagrljaj. Srušim ga na pod pa on leži na travi a ja na njegovim prsima. Dignemo se i on otvori draguljčić u kojemu je naša slika 😍.

Uzmem ga drhtavim rukama i gledam sliku.

"Dođi"-Okrene me i zakopča mi ogrlicu. Okrenem se prema njemu i poljubimo se. 

Imamo 13 godina i ovakve veze.....

"Volim te"-Kaže mi.

"I ja tebe"-Kažem i ja njemu.

Hodamo do kuće. Jako sam zamišljena. Kako je tati sad? Wow ovo je prvi put da sam Justina nazvala tatom.

Mislim, na psihijatriji je... Tko zna što mu rade...

Odjednom osjetim nešto tvrdo na licu a onda hladan pod pod stražnjicom.

Zabila sam se u vrata kuće i pala na pod.

"Amy jesi okej? Mislim, fizički jesi ali psihički si jako odsutna"-Cam kaže i da mi ruku da se  podignem.

"Razmišljam o Justinu. Što mu je? Kako je? Što mu rade? Dali je stvarno lud? Dali je
bolje?"-Govorim naglas sve što me muči.

"Ma .....valjda je okej"-Cam kaže.

Uđemo u kuću i vidimo mamu i Zayna kako piju kavu. Zaynova kosa je razbarušena , nije se počešljao.

"Ovakvu ću frizuru ja tebi napraviti. Šta nije sladak"-Prošapćem Camu. On se nasmije i klimne glavom.

"Amy, kakav ti je to lanćič?"-Mama pita. Krenem kašljati. Fuck! Napad astme!

"In-inhalator"-Jedva izgovorim i protresem Camovu ruku.

Cam brzo izvadi inhalator, protrese ga i stavi u moja usta a onda stisne. Fuj ! Okus je odvratan. Duboko udahnem i izdahnem.

"Dobro si?"-Cam pita. Kimnem glavom i nasmijem se.

"Amy?"-Mama kaže.

"Da?"

"Šta ti je to na vratu?"-Pita mama.

"Ogrlica?"-Pitam i nasmijem se.

"S lijeve strane"-Kaže.

"A, da. Alergija mi se pogoršala. Ništa strašno"-Kažem joj. Piiiih lažem. Zayn se počne jaako smijati. On je stvarno konj.

"Zayn"-Mama mu kaže i okrene se prema njemu.

"A sori al ono. Neznam kako alergija na Cama ne prestaje. Pahahaahaha kad smo bili mladi i išli na ono more. Ni tebi nije prestajala alergija na Justina. Hahahahaahhahaha pogotovo u avionu kad smo bili .HAHSHAHA HAAHAHAHAHAAHAHAHAHHAAHAHAH"-Zayn se smije kao konj.

"Da pričao mi je Harry o tome."-Prisjetim se.  Svi osim mame se počnemo smijati.

"Zayn"-Ljuto kaže i udari ga u rame.

GROUPCHAT S2Where stories live. Discover now