Hatırlatma...
GİZLİ NUMARA: Suçumuzu ört past etmen gerekirken hak hukuk diye diye canımdan parçayı hapse tıktın. kaçacak yerin kalmadı avukat hanım. sen kaçsan da arkadaşlarının iki elim yakasında. ben de hem canından parçaların hem de senin canını alacağım. bu ülkede nereye gidersen git nefesim ensende :)
yeni bölüm...
ilayda mesajı okurken sinirlendi. gözlerini refleks olarak tetikte şekilde etrafta gezdirdi. sokak sakindi. bensu ilaydanın gözündeki endişe ve kaybetme korkusunun geçtiğini gördü. en son bu görüntüyü anne , baba ve kardeşini trafik kazasından toprağa defnederken görmüştü. endişelendi. rüzgar da farkındaydı. rüzgar ve bensu göz göze geldiler.
R: ilayda ?
İ: ...
B: ilaydaa ?
İ : ...
R: (yüksek sesle ) ilayda !
İ: ha ? efendim ? bir şey mi dediniz ?
R: ne oluyor sana ? telefona baktın sonra bir anda değiştin.
İ : akşam eve gelince anlatırım şimdi ikiniz de fazla dikkatli oluyorsunuz. tehlikeli birisi size yaklaşırsa ne yapacaksınız ?
(aynı anda )
B: karın boşluğuna tekme atıp göz spreyi sıkıyoruz ve yardım isteyerek kaçıyoruz.
R: karın boşluğuna tekme atıp göz spreyi sıkıyoruz ve yardım isteyerek kaçıyoruz.
İ: güzel. spreyleriniz yanınızda mı ?
B: evet
R: evet
İ: tamam kendinize daha da dikkat edin evden işe işten eve bu günlük tamam mı kızlar ?
B: ok
R:tamam
ilayda motoruna atlar ve üzerine giyindiği kick box elbiselerini hiç takmadan hukuk birosuna gider. biroda ona bakan onca kişiyi hiç dinlemeden odasına dalar ve diğer avukat arkadaşlarını arayıp mesajın yerini adresini kimden geldiğini neden geldiğini araştırmasını söyler.
bir hışım girdiği odasından aynı hızda çıkar ve kick box salonuna gider. sinirli ve endişelidir. kendisi için değil tek varlığı olan bensu ve rüzgar için endişelidir. biraz stres atması ilaydaya iyi gelecektir.elinde sırt çantası kick box salonuna girer. el sargısını sarar ve eldivenlerini takar. box torbasının oraya gittiğinde ise torbaya yapıştırılmış bir not görür.
NOT: cık cık cık hiç yakıştıramadım ilayda sana normalde o mesajdan sonra başıma dağları yıkman gerekirdi.sen ise buraya gelmişsin yazık sana.
ilayda ise iyice sinirlenir ve gözü döner.
(küfürler için özür dilerim.)
İ: burada mısın lan piç ? not bırak kaç yapınca gözüm mü körktu sanıyorsun ? hele bir dostlarıma zarar ver o zaman bittin lan sen. niye karşıma çıkmıyorsun ? erkek gibi dövüşemiyor musun ? aptal !!
hızla çantasını alır ve evin yolunu tutar....
yurt dışı uçaklarında hostes olmak çok zor iş. niye sadece bu işten zevk aldığım için kendime eziyet ediyorum ki ?
bensu uçağın içinde sahte gülüş yaparak yolcularla ilgileniyordur. işi bittikten sonra çoğu yabancı olan bu yolcuları gözlemleyip kafa dağıtmaya başlar. bir yanda italyanlar diğer yanda fransızlar.. bonjur efendim bonjur.. almanları saymıyorum bile. almanca tek bildiği şey ich heibe keine katze.. aha o da ne ? çekik mi lan o ? aha vallaha çekik ? kore more diyo ama çin lan bu ? bütün çekikler çinlidir bana göre. korelliler de çinlidir.. hiz bir zaman anlayamayacağım bu adamların konuşmalarını.. çan çin çon işte daha ne ?nereye gidiyoruz efendim biz? kafa mı bıraktılar insanda be ?yanımdan geçen hostesi durdurdum.
B: bacım biz nereye gidiyoz ?
Hostes : italya efendim.
B: kafa kalmadı ki doğru diyon italya. akşama döneriz artık....
R: bu çizimler ne böyle ? bu renkler ne ? bu dosyalar ne ? bu modeller ne ? siz hiç mi çalışmıyorsunuz ? baştan savma bu iş yapılmaz ! yapacaksanız adam gibi yapın işinizi. sinirimi sizden çıkartmayım. fatma bana kolonya getir tansiyonumu çıkardılar.
F: tamam efendim.
(kolonyayı getirir ve rüzgarın ellerine sürmeye başlar )
F: neden sinirlisiniz efendim ?
R: aklım ilaydada kaldı. bir şey oldu galiba. çok garip davranıyordu.
F: elbet düzelecektir efendim.
R: inşallah fatma inşallah...(akşam olur )
...
rüzgar bensuyu da alıp eve geçer. hızlı sürüyordur arabayı. ilaydanın neden öyle davrandığını merak ediyordur. hızla arabayı park edip hızlı adımlarla eve vardılar. ilayda içeridedir ama anahtar ile kapıyı açarlar. her yerin ışığı kapalıdır.
B: evde mi yok acaba ?
R: gelmemiş olabilir salona geçelim hadi.
B: tamam.salona geçtiklerinde ilaydayı görürler. ilayda her zamanki ilaydadır işte. önüne dizmiştir şişe şişe çikolatalı sütleri. elinde ayıcığı namık oturduğu mindere iyice yayılmıştır. bir duvarı tamamen kaplayan camın önüne serilmiş gökyüzünü izliyordur. rüzgar ilaydanın yanına gider. derin bir iç çeker.
R: kardeşim ne kadar sert ve katı gözüksen de hala çocuksun insan viski içer bira içer çikolatalı süt ve namık ne iloş ?
ilayda rüzgarın dediği şeye güler.İ: sporcuyum ben içki içmek yaramaz bana.
R: yazık sana
İ: yazık bana
rüzgar kafasını gökyüzüne çevirir. ay tam karşısında duruyordur. bu gün dolunaydır..
bensu o sırada üzerini değiştirip salonu basmıştır. ortamdaki gergin havayı dağıtmak için neşeli tavrını takınmıştır. bensu da ilayda gibi yere oturup cama sırtını yaslar. rüzgar bensunun da yere oturduğunu görünce kendisi de yere oturur.B: anlat bakalım ne oldu..
ilayda başlar anlatmaya olan biteni her ayrıntısı ile anlatır. bensu ve rüzgar yeri gelir sinirlenir yeri gelince ise küfürler havada uçuşur. bilmem kaçıncı çikolatalı süt bittiğinde bensu atılır.B: ay yeter size katılcam diye içim dışım çikolatalı süt oldu getiriyorum ben çidemi çidem çitleyek azıcık.
R: hay ağzını öpeyim bensu sen çok yaşa
B: ağazımı niye öpüyon lan bi git.
R: amaan ağız alışkanlığı işte.
İ: sen herkese ağzını öpeyim mi diyon ?
R: he ilayda herkese ağazını öpeyim diyom.
İ: o ağzını yırtarım senin
ortada bir kahkaha kopar. o sırada bensu gelir ve gelirken tökezleyip yere yapışır. herkes bir kez daha kahkahaya boğulmuş yerde yatan bensu ve dağılmış çidemlere bakarken şiddetli bir cam kırılma sesi gelir. ilayda reflex ile ayağa fırlar ve hepsi dışarıya çıkarlar ne olduğuna bakmak için. gördükleri manzara karşısında ise şoke olurlar. evlerinin önüne park edilmiş rüzgarın arabasının ön camı parçalanmıştır. ilayda manzarayı görür görmez rüzgar ve bensuya döner veİ: siz burada kalın.
sonrasında ilayda altındaki pijamaları umursamadan giyinmiş olduğu plaj terlikleri ile arabaya koşar. cam tamamen kırılmıştır ve arabanın ön tarafına yine not yapıştırılmıştır.
NOT: kara kara düşünmekle olmuyor avukat hanım. bu gün arabası yarın dostların. kick box salonundayken bana piç diyince yürek yedin sanırım. şimdi sinirlendirdin beni oyun yeni başlıyor..
ilayda sağına soluna deşhet içerisinde bakınır. kenarda baya uzaklaşmış olan siyahlar içerisinde bir adam görür. arkasından rüzgar ve bensunun dur diye bağrışlarını umursamadan koşmaya başlar ama ne yazık ki adama ulaşamadan adam gözden kaybolur. ilayda geri döndüğünde rüzgar ve bensu deşhet içerisinde ilaydaya bakıyordur. ilayda ise anlındaki teri sildi ve bensu ve rüzgara döndü.
İ: en kısa zamanda ülke dışına çıkıyoruz..
rüzgar > esin_yanik
bensu> BTS_turkeyy7
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELALI AŞIKLAR
Teen Fiction09.11.2010 Günlerden Cumartesi. Sisli bir geceydi.. Her zaman yaptığım gibi yine salondayım. Hayır hayır benim salonum 70ine merdiven dayamış ninelerimizin 14 kedisi ile örgü ördüğü salonlardan değil. benim salonum kum torbası , klasik müzik, loş...