BÖLÜM 4

25 2 0
                                    

Hatırlatma...

suga : ' Rüzgar ha ? güzel isim'

R: 'suga ha ? güzel isim'

yeni bölüm...

kızlar eve vardıklarında her biri salona yayılır. yoldan geldikleri için yorgun ve açlardır.
R: pizza mı sipariş etsek ?
B: olur aslında
İ: bana uyar.

rüzgar internetten pizza spariş eder ve beklemeye başlarlar. ortam sessizdir ve her biri birbirine bakıyordur. rüzgar sessizliği bozar ve söze girer.

R: ilayda ? bu günkü çocuklar neydi öyle ? hele bir tanesi senle aynı gibiydi yıldızın kaymasın ?
İ: zirve tek kişiliktir bebeğim yıldızımı kaydıramaz o hem benden bir tane daha olamaz gıcık oldum o oğlana.
R: ah ahh ego ego ego... büyük aşklar kavgayla başlar bu salonu unutma rüzgar demişti dersiniz.
İ: aaaa üstüme iyilik sağlık asıl sen bensuya bak ayol çocuğa direk ismini sordu. ne o kız çocuğa mı yürüyon
B: anaa olay bana döndü!!
R: geveleme de söyle bensu
B: tamam be üf ! ben şeyi düşürdüm ya. ben şeyi düşürünce şey ettim o da şey ettti ellerimiz şey oldu o da ellerimiz şey olunca şey dedi ben de o şey demesin diye adını sordum!
İ: beynim yandı ayol ne diyon sen
R: şeylerle şeyi kurtardı
İ: şeylerle kıçını mı kurtardı ?
R: tam üstüne bastın.

bensu tam ağazını açmış kendini savunacakken zil çaldı bensu da hemen hızla ben bakarım diye bağırıp kapıya koştu.
2 dakıka sonra bensu elinde pizzalar ile geri döndü.

B: pizzalar geldiiiğğğ
İ: hoşşşgelldiğğğğ
R: iğreniyorum sizden
İ: biz de seni seviyoruz bebeğim

ilayda eliyle rüzgara öpücük yollar ve göz kırpar.
R: senin o yumuk yumuk çekik gözlerini oyarım iloş o göz kırpmayı başkasına yapma başına iş alırsın.
İ: çok sexyim biliyorum
R: kes de yemeğini ye.

yemekler yendikten sonrasında etrafı toparlayıp kıyafetleri yerleştirdiler.  o sırada ilaydanın odasına giren rüzgar ilaydayı dolabını yerleştirirken bulur.

R: bu ne kız bir tane renkli kıyafetin yok mu ?
İ: yoo var
R: göster bakayım.
ilayda kıyafetleri gösterirken aynı zamanda renklerini söyler.
İ: bu boncuk siyah , bu siyah kırmızı rengi , bu siyah mavi rengi ,  bu  siyah yeşil rengi ,  şu siyah gri , bu da siyah kahve renkte , şu trafik siyahı , şu grafit siyahı , şu da sinyal siyah renkte , şu da jet siyah  rengarenkim ben rengarenk !
R: ulan bunların hepsi siyah !
İ: sen öyle san!
R: senle uğraşamam ben öf

rüzgar ilaydanın odasından çıkmadan önce ilaydanın camını açar
R: az odan havalansın
İ: sağol aşkım
R: önemli değil bebeğim

rüzgar ilaydanın odasından çıkar ve kendi odasına doğru yol alır o sırada ilaydanın penceresinden bir hamam böceği ilaydanın odasına girer. ilayda cama doğru yaklaşır ve hamam böceğini görür.

İ: ayyy imdaaatttt rüzgaaarr yetişşşş
ilayda  bağırarak rüzgarın kucağına atlar.
R: ne oldu lan ?
İ : odamda hamam böceği var
R: ayy bensuuuuu yetişşşşş
bensu bağırışlara koşarak gelir
B: ne oldu lan ?
İ: odamda hamam böceği var,
B: of ilayda
ilayda kafasında bensuyu bir kahraman yapar
Bensu VS Hamam böceği
bensu ilaydanın odasına girer hamam böceğini gördüğü gibi ayağındaki terliği çıkartır ve böceğe atar böcek oracıkta ölür.
Bensu kazandıııııııı
B: ulan ilayda koca koca adamlardan korkmuyon yerlebir ediyon da böcekten mi korkuyon ?
İ: hamam böceği ile kick box yapılmıyor bir kere hıh !
B: git o hamam böceğini temizle ilayda
İ: tamam be !

ilayda için gerilim yine başlamıştır.
İlayda VS Hamam böceği
ilayda hamam böceğine yaklaşır. eline eldiven geçirir ve kocaman bir toz bezini 5 kat eline sarar. diğer eline aldığı kalem ile hamam böceğini dürter.
İ: şşşş öldün mü esrarengiz yaratık !
Hamam böceği : ...
İ: ses niye vermiyon lan ?
hamam böceğinin anteni kıpırdar
İ: ahhhh bensuuuuu bunun anteni kıpırdıyo bu Allah tarafından bana temizlememem için bir işaret korkuyorum diyip yatağına zıplar
B: ilayda o böcek temizlencek
İ: Allah belanı vermesin senin bensu
ilayda hamam böceğinin yanına çömelir eline ayağındaki terliği alır ve hamam böceğine art arda vurmay başlar.

BELALI AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin