BÖLÜM 12

22 2 0
                                    

Hatırlatma...

Tabi her mutluluğun bir sonu vardır. Uçurumun oraya park ettikleri arabalarının arkasından başka bir arabanın farı gözüktü. Tae kafasını far gelen yere çevirdi. İyi de bu mekanı bir tek tae biliyordu. Takip mi edilmişlerdi ?!!??11??##!!


Yeni bölüm ...

Araba yavaşladı ve diğer iki arabanın yanında durdu.

Herkez ayaklanmıştı. Arabada kimin olduğunu merak ediyorlardı. Şoför kapısı yavaşça açıldı. İçeriden bir adam zorlanarak çıktı. Ayağa kalktı ve açık kapıya dayandı.

Kamburu çıkmış gibi duruyordu. Bir eli ile karnını tutuyordu. Son güçü ve nefesi ile sesini duyurdu adam.

"Yardım edin !"

İlk ve son cümlesinin ardından yere yığıldı adam. herkez başına toplandı adamın.

Daha bir soru bile soramadan baygın düşmüştü.

Jin ve jk adamın kollarını jh ve rm adamın bacaklarını tuttu ve adamın arabasının arkasına yerleştirdi. Jk arabayı çalıştırdı diğer iki arabada da suga ve jimin jk un arkasından takip etti.

Jk en yakın hastaneye geldi. Üç araba hastanenin otoparkına park etti. Jk arabayı sürerken arkada adam ile ilgilenen rm fark etmişti adamın bıçaklandığını. Adamı indirdiler güçlükle. Bensu bağırdı oradaki hemşirelere.

B: yardım edin adam yaralı !

Hemşireler doluştu adamın başına acile götürdüler sedyeye koyduktan sonra.

Adamın arabasında ne bir kimlik ne de bir ehliyet ruhsat vardı adama ait. Adı ,soyadı hiç bir şeyi bilinmiyordu.

Hemşireler adamı acil servise götürmüş ilgilenirken bir başka hemşire ise BTS ve bayanlara adamın ismini sordu. Tae olanları anlattıktan sonra hastanede beklemeye başladılar.

§§§

İlayda hastaneleri pek sevmezdi. Çok gerekmedikçe gelmezdi de hastaneye. Çünkü kötü anıları vardı hastane hakkında. Ailesi trafik kazası geçirdiğinde ambulans ile hastaneye giderken babasının telefonundan arayan hastane personelinden öğrenmişti ilayda kazayı. Üzerindeki lise kıyafetleri ile taxiye atladığı gibi gitmişti ilayda hastaneye. Son anda yetişmişti anne babasına.

Annesi son nefeslerini alıyordu. Belliydi bu. İlaydanın elini tuttu ve dedi ki 'hayat sevincini kaybetme kızım. Bizsiz yaşamaya bak. Bu senin sınavın. Seni seviyoruz kızım..'

Babası ise ilaydanın elini tuttu. Destek olurcasına kızının elini sıktı ve kızının eline gümüş bir kolye tutuşturdu. Ucunda yuvarlak bir top vardı. İlayda topun içini açtığında anne babasının resmini gördü. Kolyenin tam ortasında ne olursa olsun yanında kalacağız yazıyordu. Babası gitmiş ve acı dolu sesi ile son sözünü söyledi.' Bu kolyeyi hiç çıkartma boynundan. Su geçirmez, paslanmaz. Merak etme. Bu kolye senin boynunda takılı kaldığı sürece biz senin yanında olacağız.'

anne ve babası el ele tutuştu sonrasında. Hayatlarının bitişinde birbirlerinin gözünün içine bakarak can verdiler.

İlayda o günden sonra hastaneleri sevmemişti.

§§§

İlayda kızlara ve jimine başının ağrıdığını söyledi ve eve gideceğini söyledi. Jimin ilaydayı taxiye kadar bıraktı ve ücretini kendisi ödedi.

Taxi hareket ettiğinde ilayda adresi verdi. Adam kısa sürede ilaydayı eve bırakmıştı bile.

¤¤¤

BELALI AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin