Hatırlatma...
Jimin ilaydayı kendine çekti ve öpmeye başladı..
Yeni bölüm...Jimin ilaydayı öperken jiminin telefonu çaldı. Jimin ilaydadan ayrıldı ve bir küfür savurdu. Arayan sugaydı.
Jimin hızla evden gidip geri gelmeyince BTS merak etmişti. Suga bunun için aramıştı.
İlayda sugaların da kendi evlerine gelmesini söyledi. Zaten birazdan bensu havaalanından rüzgarı da alıp gelecekti. Jimin sugaya ilaydanın dediklerini aynen iletti. Suga ilk başta mırın kırın etse de rüzgar lafını duyunca hemen kabul etti.
İlayda kızlardan bir şey saklamazdı. Kızlar geldiğinde onlara jimin ile çıktığını söyleyecekti. Jimine bunu söyleyip onayını aldı. O sırada kapıya anahrar girişi sesi duyuldu. Kapıdan il önce bensu ardından rüzgar bavulu ile geldi. İlayda rüzgarı görünce boynuna atlayıp sıkıca sarıldı.
Sonrasında da haber vermeden gittiği için bir güzel kapı ağazında azarladı. Jimin o sırada yatağına yatmış gözlerini kapamış dinleniyordu.
İlayda bu fırsattan yararlandı ve kızlara sessizce jiminin orada olduğunu söyledi. Kızlar tepkiyi fazla vereceğini bildiği için de ağazlarını aynı anda kapattı ilayda.
İlayda jiminin yanına gitti ve birazdan geleceğini söyleyip kızları bensunun odasına soktu. Kızlara oşan biteni kısaca özetleyip sevgili olduklarını anlattı. Sonrasında BTS nin de birazdan evlerine geleceğini haberdar edip kızları hazırlamaya başladı.
💎💎💎
Kızları hazırlama part 1.İlayda bensunun odasına saç için bütün alet edavatları getirdi. Bensunun saçını dağınık örgü yaptı ve dağılmaması için sıkıca tutturdu.
Rüzgarın saçını ise sportif ve şık bir topuz yaptı.
İlaydanın belinde olan saçlarına ise boyası belli olsun diyerek uçlarına doğal bukleler atıldı.
Kızları hazırlama part 2.
Kızlar hep beraber rüzgarın odasına geldiler. Rüzgar yurtdışından kızlara kıyafet almıştı. Aslında hediye olarak verecekti fakat şimdi lazım olduğundan şimdi verdi.
İlaydaya mat siyah bir tshirt ve bilekte biten yüksek bel siyah pantolon giyindirdi rüzgar. Boynuna bordo bir fular bağlandı ve gümüş bir bileklik takındı. Ayağına da bordo yüksek kalın topuk bot giyindi.
Bensu ise sarışın olduğu için pembe ve mor tonları yoğunlukta çiçeki bir göbeği açık tshirt giyinmişti. Tshirt boyundan bağlamalıydı. Altına toz pembe dar paça bilekte biten yüksek bel bir pantolon giyindi. Altına ise pembe kalın topuklu bot ayakkabısını giyindi.Yüzük parmağına ise gümüş güzel bir yüzük takmıştı.
Rüzgar ise kendine yurtdışında özel tasarım olan petrol rengi pantolonu giyindi. Straplez olan siyah bir dar tshirt hemen altına da siyah topuklu bot giyinecekti.
Kızları hazırlama part 3.
İlaydanın odasına geçen rüzgar ve bensu ilaydanın makyaj masasının önüne oturmuşlardı. Bensuya pembe tonlarında bir far ve kalın bir eylener çekti ilayda. Yüzünü kontürleyip dudaklarına yine pembe tonlarında bir ruj sürüldü.
Rüzgarda ise gözlerine siyah far sürdü ilayda. Dudaklarına ise sadece parlatıcı sürdü. Yüzünü kontürledi ve pembemsi bir allık sürdü ilayda.
İlayda kendisine bordo ruj sürdü ve gözlerine bordo tonlarından hafif dokunuşlar yaptı. Eylener çekti ve yüzünü kontürledi.
§§§
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELALI AŞIKLAR
Подростковая литература09.11.2010 Günlerden Cumartesi. Sisli bir geceydi.. Her zaman yaptığım gibi yine salondayım. Hayır hayır benim salonum 70ine merdiven dayamış ninelerimizin 14 kedisi ile örgü ördüğü salonlardan değil. benim salonum kum torbası , klasik müzik, loş...