BÖLÜM 13

11 1 0
                                    

HATIRLATMA...

Doktor : ölüm saati...

Hayır lanet olsun. Lanet olsun. LANET OLSUN !

Yeni Bölüm...

jimin doktoun sözünü kesercesine bağırdı.

jmn: HAYIR ! O ÖLMEDİ ! KES SESİNİ PİÇ KURUSU !

hızla düştüğü yerden kalktı jimin. ağlamaktan kızarmış olan gözlerinden durmaksızın akan yaşı sildi. koşarak yoğun bakıma girdi. o sırada önüne geçen hemşire jiminle konuşmaya çalıştı.

hemşire: bakın beyfendi burası yoğun bakım buraya giremezsiniz.

jimin sinirle önüne geçen hemşireyi kenara ittirdi. o sırada bensu şaşkınlıktan nutku tutulmuştu. ilaydanın ölmüş olacağını kabullenemiyordu. rüzgar ise hıçkırıklala ağlıyordu. rüzgarın bedeni bu acıyı daha fazla kaldıramadı. baygın düştü ve yere yığılacak iken suga rüzgarı tuttu. etrafta doluşan hemşireler rüzgarı sedye ile beraber dinlenme odasına götürdüler ve sakinleştirici iğne yaptılar. suga bir yandan arkadaşının ölümüne ağlarken diğer yandan rüzgarın elini tutmuş baygın bedenine destek oluyordu.

jimin ilaydanın yanına hızla gitti. ilaydanın elini tuttu. ilayda ile konuşmaya başladı. bir öne bir arkaya sallanıyordu. ve hep aynı cümleyi tekrarlıyordu.

ilayda ölmedi, ilayda ölmedi , ilayda ölmedi...

bensu şokunu üzerinden attı. koşarak jiminin yanına geldi. doktorlara bağırmaya başladı.

b: sizi lanet olasıcalar nasıl bu kadar çabuk pes edebilirsiniz ? siz nasıl doktorsunuz ?

bensu ağlarken aynı zamanda hostes olurken öğrettikleri ilk yardımda kalp masajını hatırladı. kalbine hızlı darbeler ile masaj yaptı. makina hala aynı şekilde ötüyordu. bensu sinir ve üzüntüden kulağına bütün sesler uğultu gibi geliyordu. durmaksızın kalp masajına devam ediyordu. jimin ilaydaya doğru eğildi. yüzü ile ilaydanın yüzü arasında santimlik fark vardı. kırmızı gözleri ve transa geçmiş vicudu yeniden canlandı. ilaydanın solgun yüzünü yakından incelemek yine gözlerini doldurmuştu. bensu bir süre sonra sinirlendi. elini yumruk yaptı ve ilaydanın kalbine doğru savurdu. o sırada jiminin gözündeki yaşlar ilaydanın yüzüne damladı. tae ise bensuyu ilk kez bu kadar acı dolu görüyordu. durduramıyordu. ayakları bensuya gitmiyordu. çünkü ilaydanın yaşamasını istiyordu. bensu sinirle jimini ittirdi. art arda yumruk atmaya başladı ilaydanın kalbine doğru.

b: gerizekalı kız! uyansana çabuk ! geçen sefer de yumruğumu yiyince kendine gelmiştin ! çabuk kendine gel! bunu sana emrediyorum !

tae daha fazla dayanamadı. bensuyu belinden kafradı ve ilaydanın ölü bedeninden uzaklaştırdı. kapıdan bensuyu çıkartırken uğultu gibi ses arasında bensu bir ses işitti.

dıt... dıt... dıt...

bensu taeye doğru haykırdı !

b: dur çabuk ! koşarak makinaya yaklaştı. makina eski haline dönmüştü. ilaydanın kalbi geri çalışmıştı. bensu o an hiç bir şey düşünmedi. sesli şekilde yere çöküp ağlamaya başladı. yanına gelen taeye baktı. ayağa kalktı ve ona sarıldı. fısıltı gibi çıkan sesi ile konuştu.

B: tae... kardeşim yaşıyor..

...

Jimin ilaydanın solgun yüzüne damlayan yaşları ve bensunun bağırışları , onu ittirişi ile kendine geldi. Makinaya baktı. Kalp atışı gözüküyordu. Şükürler olsun tanrım ! İlaydayı bize bağışladın !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 21, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BELALI AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin