Hatırlatma...
Tae: her şey geçecek..
Yeni bölüm...
Tae bensuya daha fazla sarıldı. Bir süre öylece kaldılar. O sırada suga salona geldi ve bensu ve taeyi sarılırken gördü.
Sg: ıııı şey rüzgar yağmur ve şiddet yüzünden bayılmış. Adam galiba tokat atmış yanagında el izi var. Yorgun olmalı ciddi bir şeyi yok şu anda uyuyor. Biz gidelim artık.
B: olur mu öyle şey saat 4e geliyor iyice yoruldunuz minnet olarak siz bu gün bizda kalın lütfen
Tae:nerede yatacağız ?
B: salonda yatamazsınız koltuklar yatak olmuyor ama bizim odamızda şişme yer yatakları var rahatsız olmayacaksanız bizim odamızda yatabilirsiniz.
Sg:sorun yok.
Tae:bana uyar....
Jimin bensunun eline tutuşturduğu ilk yardım çantasına baktı. Kilit yerlerinden açarak ilaydanın yanına yatağa oturdu. İlayda baygın şekilde yatıyordu. Kaşından ve dudağından süzülen kana baktı. Dezanfekte edecekti. İlk kez birisinin yarasını kapatıyordu.
İlk yardım çantasının içinden aldığı dezanfekte bezi ile kaşından akan kanı sildi. Aynı zamanda ürkek davranıyordu. İlaydanın canını yakmak istemiyordu. Hem üfledi hem de kanı sildi. Gerekli kremleri sürdü ve ten rengi yara bandını yaraya yapıştırdı. Yara derindi ama büyük değildi. Derin olduğu için kan kaybetmişti ama önemli bir şeyi yoktu.
Sıra patlamış dudağını temizlemeye gelmişti. Nazik hareketler ile dudağını sildi. Yüzüne göre narin ve dolgun dudakları vardı. O an ilaydayı öpmek istedi ama öpmedi. Çünkü ilaydanın diğer kızlar gibi olmadığını anlamıştı.
Patlamış dudağına krem sürdü. O sırada ilayda gözlerini açmıştı. Gözlerini açtığında karşısında jimini gördü. Jimin ilaydanın dudaklarına odaklanmış krem sürüyordu. İlaydanın uyandığını bile fark etmemişti. O sırada ilaydanın gözü jiminin dudağına kaydı. Ne dolgun dudakları vardı öyle !
O sırada jimin ilaydaya döner ve ilaydayı onun dudaklarına bakarken yakalar.
Jmn: Ne o çok mu yakışıklıyım
İlayda direk duymamazlıktan gelir ve gözlerini kapatır uyuyor numarası yapar.
Jmn: gördüm seni
İ:(gözlerini açmadan) ne gördün ki ben uyuyorum ne gormus olabilirsin yani gormedin bir sey kes sesini ben hakliyim.
Jmn: peki öyle olsun nasıl hissediyorsun?
İ:bunca yıllık sporcuyum iki yumruğa komada kalacak değilim ya iyiyim.
Jmn : öyle olsun benim için iyi olman önemli zaten
İ:öyle mi
Jmn : öyle. Ben bizimkilere haber vereyim.
İ:bekle ben de geliyorum.
İlayda ince beyaz bacaklarını yatağından aşağıya sarkıttı. Yavaşça doğruldu ve ayağa kalktı. Kendini iyi hissedince jiminin yanından giderek merdivenlerden inmeye başladı. (Ev iki katlı)Bir an başı dönen ilayda merdiven korkuluklarına tutunamadı. Tam düşecek iken jimin onun belinden tutar. O anki reflex ile jimini kendine çeken ilayda jiminin de dengesini bozar ve merdivenlerden yuvarlanırlar. Jimin ilayda yaralı olduğu için o zarar görmesin diye kendini sper eder ve üst üste yere düşerler. O anki düşüş ile dudakları birbirine yapışır. İkisi de gözlerini pörtletmiş yerde dudak dudağa yatıyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELALI AŞIKLAR
Teen Fiction09.11.2010 Günlerden Cumartesi. Sisli bir geceydi.. Her zaman yaptığım gibi yine salondayım. Hayır hayır benim salonum 70ine merdiven dayamış ninelerimizin 14 kedisi ile örgü ördüğü salonlardan değil. benim salonum kum torbası , klasik müzik, loş...