BÖLÜM 9

20 3 0
                                    

Hatırlatma...

İlayda şokunu atlatamamıştı ki aşağıdan bensunun çığlık sesi geldi.

Yeni bölüm...

İlayda o anki reflex ile telefonu yatağının üzerine fırlattı ve bir hışımla aşağıya indi. Mutfağa gitti sağına soluna baktı. Kimse yoktu. Eline aldığı keskin bıçağı arkasına sakladı. Temkinli şekilde salona gitti. Tam karşısında bensu ve ağazını kapatmış bir adam duruyordu.

İlayda elindeki bıçağı gösterdi ve sinirle hırlayarak ;

İ: bırak bensuyu!

Adam sesini bile çıkartmamıştı. Sadece yandan bir gülümeseme yaptı.

Adam gülümsediği gibi ilaydanın elindeki bıçağa tekme atıldı. İlaydanın elindeki bıçak yere savrulurken ilayda da aynı hızla iki kişi tarafından tutuldu. İlayda tam kendini kurtarafackı ki bensuyu tutan adam konuştu.

(Adam : A)

A: ters bir hareketinde bensunun boynunu kırarım.

İlayda donup kalmıştı. Ne olduğunu dahi anlamadan ilayda başına bir darbe yedi. Her yer kararıyordu kendinden geçmeden önce bensunun feryadı evde yankılandı.

B: ilaydaaaa!!!!!!##11!!!!!

...

Jimin BTS nin yanına gitmişti. Olan biteni BTS e anlatırken yanlarında 6 yeni menejer bekliyordu.

Menejerler planlanmışçasına iki tanesi taeye iki tanesi sugaya iki tanesi jimine dik dik bakıyordu. Budurumu jin jk rm jh da fark etmişti. Konuşma bitip herkes ayrı yerlere dağıldığında jin jk rm jh gözlerini jimin suga ve taeden ayırmadı. Bu menejerleri hiç beğenmemişlerdi.

Suga diğer odada uyuyor iken iki menejer sessizce dikkat çekmeden sugaya yaklaştı. Suganın tam ağazını kapatacak iken arkadan jk çıktı.

Jk: şşşşşşş piyuwwww

Bu garip sesin ardından elektrik saçan silah şeklindeki koruma aletini menejerlere tuttu ve tetiği çekti. İki menejer de elektrik çarparak kısa süreliğine bayılmışlardı.

Jk silahın ucuna kovboy misali üfledi. Kendisinin elektronik şeylere merakı olduğu için yanında hep bu tür eşyalar taşırdı. Suga seslere uyanmıştı ve bir yerdeki menejerlere bir de jk a baktı.

Sg : aferin lan bi işe yaradın aydaki tavşan
Jk : ne sandın la yaaarrrr
Sg : şş oğlum hiç yakışmıyor sana
Jk : yarabandi diyecektim.

Suga yandan bir gülüş yaptı ve yerdeki menejerlerin el ve ayaklarını bağladı.

...

O sırada tae de bilgisayardan uzaylı çizgi filmi  izliyordu. İki menejer de taenin yanına doğru yaklaşırken rm yanındaki masada duran bilyeleri menejerlerin ayağının altına attı. İki menejer de yere düşerken tae ve rm aynı anda menejerlerin üzerine atladı. Zorla el ve ayaklarını bağladılar ve diğer iki menejerin yanına oturttular. Herkes menejerlerin etrafına toplanmıştı. O sırada jin etrafına bakındı .

Jin : jimin nerede ?

...

Jiminin ağazından...

Jimin boş koridorda yürüyordu. Kulağında kulaklık bir yandan müzik dinliyor diğer yandan ilaydaya attığı mesajın cevabının gelmesini bekliyordu. O sırada arkadan gelen iki menejer jiminin ağazına bez koyup bayılttılar.

BTSnin haberi bile yoktu ki jimin iki menejer ile gitmişti bile...

...

İlayda kafasına vurulan cisim ile bayılmıştı. Şans odur ki kafası yarılmamıştı. İki adam ilaydanın uzun saçlarındaki tokayı çıkarttı. Birbirinr girmiş oşan saçlarını taradı. Vurdukları yere baktılar. Şişmişti. Büyük abileri kızı sağlam istemişti. İlaydanın kafasına buz koydular. Şişi bir süre sonra inmişti tipini düzelttiler ve ellerini ayaklarını bağladılar.

BELALI AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin