2. Tanıtım

2.4K 80 21
                                    

"Fırtına öncesi sessizlik mi bu yaşadığım zaman dilimi? Eğer öyleyse bu zaman diliminde biraz daha yaşamak istiyorum..."
.....................

Güneş insanların içini ıstırken kuşlar neşeyle gökyüzünde dolanıyor. Bulutlar yerini alıyor. Gün doğuyor... Ve yeni bir sayfa açılıyor anı defterinizde...
...................
Sabah yüzüme gelen güneş ışınlarıyla değil Su'yun üstüme atlamasıyla uyandım birşeyler söylenirken Su beni sarsmaya başladı. Tabi ya biz Merve'lerde kalmıştık.

Yavaşça koltuktan kalkarken yerde yatan Melodi'yi gördüm ve üstün düştüm.

Meryem gülerek "İşte Eyfel böyle yıkıldı." Dediğinde bende güldüm ama Melodi beni diğer tarafa atana kadar...

"Yoktu zaten daha da yok oldu!"diyerek popomu tuttum. Kızlar gülerken hızla kahvaltı masasına oturdum ve birşeyler yemeğe başladım...

Evden çıkmış aşağıda bizimkileri bekliyordum. Duvardaki çukur işaretinin yanında yazan "#ZarİsMyLife"yazısına sırıtarak baktım. Ben kendi kendime gülerken Su yanıma geldi.

Kolunu omzuma atıp "Seni sırtıma aliyim mi?" Dediğinde gülerek başımı salladım ve sırtına atladım. Neyseki Merve'lerin evi okula yakındı. Kızlarla gülerek okula geldiğimizde Meryem hala kahvehanenin önünden geçerken verilen tepkilere gülüyordu...

"Bir baktık adamlar bize kınayan bakışlar atıyor. Ne var yani sanki daha önce sırtında insan taşıyan kimseyi görmemişler.Ama Çaycı elindeki çayı düşürdüğü zaman ben orda bittim gülmekten..." dediğinde Meryem'e dönüp "Meryem elden gidiyeğ, Erkan hoca geliyeğ..." dediğimde kahkalarla gülüyorduk.

İlke" Ben su alıcam gelsenize." dediğinde ben haricinde herkes gitti. Bende sınıfa doğru giderken İrfan hocaya selam verdim falan filan.

Sınıfa geldiğinde erkekler tahtan youtube açmaya çalışıyorlardı. Yanlarından geçip sıraya oturdum. Ve uyumaya başaladım...

"Öyle uzaktan uzaktan hiç konuşmadannn..."
Merve sıranın üstüne çıkmış çoşkulu bir şekilde şarkı söylerken kafamı sıradan kaldırdım. Ve Merve'ye kötü kötü bakmaya başladım.

Sitemle" Söyleme şöyle aklıma Aras geliyor!!" Diyerek kafamı tekrar sıraya koydum. Fazla hızlı davranmışım ki kafamın açısıyla inledim.

Melodi öfkeyle Merve'nin çıktığı sırayı salladı." İn ve sus şurda zaten Dolunay yüzünden dün yaşamadığımız kalmadı!! Uykum var uykum!!" Diye bağırdı.

"Zaten herşey benim yüzümden! " Diyerek sitemle söylendim. Meryem alaya bana dönüp " Zaten Bizi Zorla Aras'ın evine gecenin bir saatinde gizlice götüren sen değildin."dedi.

Kollarımı önümde bağlayarak "Aman sizi zorlamadım ben bikere!" Dediğimde İlke aniden bana dönüp " Tabi canım kimse beni en pahalı sütyenimi yakmakla tehdit etmedi!"

Dediğinde " Zaten hiç birşey yapmadık ki..." dedim. Su göz devirerek " Dedi pencereye tırmanıp az daha Aras'ın annesine yakalanacak olan Dolunay." Oflayarak arkama yaslandığımda Meryem sırıtarak

"Yalnız benim favorim Aras'ın göbeği gençler."dediğinde ben hariç herkes güldü. Kaşlarımı çatarak " Eniştenizin göbeğiyle dalga geçmeyin!! Yakında düğünümüz var. " Dediğimde Melodi bana sırıtarak " Hadi ya çocuğun bundan haberi var mı?"dedi.

Ağzımı açtığım anda koca sınıfta " Şemame Şemame " sözleri yankılanmaya başladı.

Mert " Are you ready!!" Diye bağırmaya başladığında sırıtarak "Dingilizcemizde çok güzel bakıyorumda."dedim.

BİZİM SINIFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin