s.b.a.

1K 54 2
                                    

So it begins

Something with an attempt of difference. Something with plot. Something very much greek. Something out of a '90s romantic comedy. Something very much fun.

ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΠΛΑΝΟ ΤΗΝ ΕΓΡΑΨΑ ΟΛΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΓΙΟΟΟΟΟ  (αυτο ειναι ψεμα δεν ξερω αν θα γραψω επιλογο)(ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ)

Τα κεφαλαια θα ειναι απο 800- 1000 λεξεις το καθενα και θα ανεβαινουν καθε μερα στις 7.30 μμ ευχαριστω πολυ

Αχχχ.. η ιδεα αυτης της ιστοριας μου ηρθε ενα μεσημέρι οταν γυρνούσα με το λεωφορείο σπιτι και βλεπω ενα αγορι να βγαινει απο την αυλη ενός σχολείου με χαμηλωμένο το κεφαλι και σκεφτηκα "καλα τι εκανε αυτος ********* ** ****** ***** (spoilers για το βιβλιο) στο τέλος των μαθηματων;" και μετα απλα... "ξερεις ανα αυτη ειναι μια πολυ καλη πλοκη για το wattpad" μερες πέρασαν (μηνες απο τοτε actually) (χρονος :) ). ΕΊΝΑΙ ΓΛΥΚΟΎΛΑ ΙΣΤΟΡΊΑ. πολυ καιρό βασάνισε το καημένο μου το μυαλό μου.

Please comment and leave a heart so i can sleep thinking i made a person's day a bit funnier.

ΑΣ ΤΟΛΜΊΣΕΙ ΚΑΝΈΝΑΣ ΝΑ ΈΡΘΕΙ ΣΤΟ INBOX ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΧΊΣΕΙ ΤΑ ΟΜΟΦΟΒΙΚΆ, ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΛΏ. επίσης πολύ σημαντικό ετσι και δω κανεναν με την πλοκη μου αλλα με straight ζευγάρι και μαλακιες θα ψαχνει παράθυρο να πηδήξει. τελεία.

it's me, Ana. peace. LET'S GO!!

1+1=2 [b×b]Where stories live. Discover now