Βρισκόταν στο δωμάτιο του. Σηκώθηκε από το κρεβάτι του και στάθηκε μπροστά στην ανοιχτή πόρτα που έβλεπε στον διάδρομο. Έβγαλε προσεκτικά το κεφάλι του έξω και κοίταξε δεξιά και αριστερά. Όλα φυσιολογικά. Το αυτί του έπιασε έναν ήχο από την πόρτα σχεδόν απέναντι από το δωμάτιο του.
Γιατί κάποιος να κάνει μπάνιο τέτοια ώρα;
Πριν προλάβει να επεξεργαστεί την κατάσταση, η πόρτα άνοιξε και ο Γιώργος Αλεξίου βγήκε από μέσα. Γυμνός με μικρές στάλες νερού να στολίζουν το λαμπερό κορμί του. Ο Γιώργος μόλις τον πρόσεξε να στέκεται ακίνητος με το στόμα του μισάνοιχτο και τα γυαλιά του έτοιμα να πέσουν από τη μύτη του χαμογέλασε με ένα από τα διάσημα χαμογελά του.
«Τι λέει, μωρό;» ακούστηκε η φωνή του και τον πλησίασε. Ο μικρότερος κατέβασε το σάλιο του και προσπαθούσε -αποτύγχανε- να κρατήσει το βλέμμα του στα μάτια του αγοριού και να μην κοιτάξει τη θεία χάρη που τόσο απλόχερα είχε δοθεί στον άλλον.
Όσο πλησίαζε τόσο ο Χρήστος κοκκίνιζε, κάνοντας βήματα προς τα πίσω και όταν μπήκαν στο δωμάτιο του ο Γιώργος έκλεισε την πόρτα πίσω του.
«Φακ» του ξέφυγε και ο άλλος χαμογέλασε. Βρισκόταν πια εκατοστά μακριά και όπως ο Χρήστος είχε φέρει τα χέρια του μπροστά του τώρα ακουμπούσαν το γυμνό στέρνο του αγοριού.
«Γιώργο-»
«Ναι;»
«Θα...» κατέβασε το σάλιο του «θα κάνουμε σεξ;» το στόμα του μιλούσε πριν το σταματήσει. Ένα μικρό γέλιο έφυγε από τα χείλια του άλλου τα χέρια του ήρθαν να πιάσουν τα δικά του που είχαν μείνει πάνω του.
«Μπορούμε να κάνουμε ότι θέλεις» του είπε και τον κοίταξε κάτω από μισόκλειστα βλέφαρα «Θέλεις να σε φιλήσω;»
Είχε παγώσει στην θέση του αλλά κατάφερε να κουνήσει το κεφάλι του καταφατικά. Ο Γιώργος χαμογέλασε και ένωσε τα χείλια τους. Ανατρίχιασε από πάνω μέχρι κάτω. Ο Γιώργος απομακρύνθηκε.
«Θέλεις να κάνουμε σεξ;» του χαμογέλασε και ο Χρήστος άνοιξε το στόμα του η απάντηση να κρέμεται από τα χείλια του αλλά το μόνο που βγήκε ήταν ένα ρομποτικό μπιπ μπιπ μπιπ.
Τι;
Άνοιξε τα μάτια του και είδε το ξυπνητήρι του να τον κοιτάει εχθρικά. Προσπάθησε να συλλέξει τις σκέψεις του.
Ναι. Ναι ναι ναι, είχε δει ερωτικό όνειρο. Ποίος; Ο Χρήστος Αντωνίου που μέχρι προχτές απορούσε γιατί δεν τον έλκυαν οι τσοντοσταρ που έβαλαν στην τηλεόραση του δωματίου τους τα δύο αγόρια της τάξης που μπήκε μαζί τους στην τετραήμερη. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν ο γυμνός-μόλις-βγήκε-από-το-μπάνιο Γιώργος Αλεξίου.
YOU ARE READING
1+1=2 [b×b]
Teen FictionΔύο αγόρια που τους αρέσει να φασονονται. Ο ενας πρέπει να διατηρήσει τον μέσο όρο του πάνω από 19,5 και ο άλλος ένα όνομα (και ένα στοίχημα). Και ένα σορό αλλά πράγματα. Αλλα 1 + 1 = 2 και αυτή η ιστορία λέει για δυο αγόρια που τους αρέσει να φασον...