A.iv

698 48 10
                                    

Η επόμενη εβδομάδα άρχισε γρήγορα.

«Η ζωή είναι κακία» παραπονέθηκε η Ζωη. Μόλις είχαν βγει για το τελευταίο διάλειμμα και καθόταν στο παγκάκι. Κουρασμένοι και βαρεμένοι.

«Τι έχετε τώρα;» ρώτησε.

«Θρησκευτικά»

«Θρησκευτικά!» έκανε πιο δυνατά και παραπονεμένα.

»Καλύτερα να τα έβγαζαν. Έστω να μην τα δίνουμε εξετάσεις. Κάτι!» τα παράπονα της Ζωής συνεχίστηκαν. Η ζέστη ήταν ενοχλητική μιας και παρόλο που είχε ψύχρα το πρωί για ζεστά ρούχα , η άνοιξη άρχισε να εμφανίζεται κατά το μεσημέρι και ζεστενόσουν.

«Η ζωή δεν είναι και τοσο κακία, ο Σωτηρίου είναι αυτός με γυαλιά;» είπε ξαφνικά και το αγόρι έστρεψε το βλέμμα προς το μερος που κοιτούσε η κοπέλα. Η γνωστή παρέα καθόταν μερικά μέτρα μακρυά τους. Ο Πάνος κάπνιζε κάτι ενώ οι άλλοι δύο γελούσαν με κάτι που είχε πει. Ο Ραφαήλ φορούσε λεπτά γυαλιά μυωπίας που του πήγαιναν εξαιρετικά.

«Αν δεν ήταν η Μαρίνα το καλύτερο κορίτσι θα τον βίαζα»

« Ζωη!» την μάλωσε.

«Τι;» ρώτησε αθώα.

»Ίσως τον Παπανίκο» είπε χαμηλά και του έκλεισε το μάτι. Το αγόρι της έριξε ένα απογοητευμένο χαμόγελο. Το βλέμμα του ξανάστραφηκε προς τα εκεί και η ματιά του συνάντησε αυτη του Γιώργου. Γύρισε γρήγορα αλλου αλλά δεν έχασε το μικρό χαμόγελο που σχηματίστηκε στα χείλια του.

.

Τα βήματα τους ακουγόταν στον έρημο διάδρομο με τις τσάντες να χτυπάνε στις πλάτες τους.

«Δεν το πιστεύω ότι με έπεισες»

«Μιλάς πολύ δυνατά» του ανταπέδωσε. Το τελευταίο κουδούνι για την λήξη των μαθημάτων σήμανε εδώ και μερικά λεπτά. Είχαν κρυφτεί (Ο Γιώργος τον είχε απαγάγει) μέσα στις ανδρικές τουαλέτες και περίμεναν το σχολείο να αδειάσει.

«Και κράτα τα κλειδιά σου, κάνουν θόρυβο» τον συμβούλεψε και έβαλε το χέρι του στην τσέπη του παντελονιού του κρατώντας σταθερά τα κλειδιά που κουδούνιζαν ενώ με το άλλο κρατούσε γερά το χέρι του Γιώργου.

Κατέβηκαν τις σκάλες και ο Χρήστος άρχισε να αναρωτιέται σοβαρά για το που πήγαιναν.

«Εδώ» είπε ξαφνικά ο Γιώργος και σταμάτησαν μπροστά από μια παλιά πόρτα στο υπόγειο του σχολείου. Έριξε ένα αγχωμένος βλέμμα προς το ψηλότερο αγόρι και δεν φαινόταν αβέβαιος. Ανησυχητικό.

1+1=2 [b×b]Where stories live. Discover now