«Μπορείς να κοιτάξεις αλλού;»
Ο Γιώργος ξάπλωνε στον καναπέ του σαλονιού χαζεύοντας memes στο κινητό του. Σήκωσε το βλέμμα του και είδε το κεφάλι του Χρήστου να βγαίνει απ' την πόρτα του μπάνιου.
«Τι;»
«Μπορείς να- έκανα μπάνιο και-» ο Γιώργος σήκωσε ένα φρύδι απορημένος.
«Ξέχασα-να-πάρω-εσώρουχο-κοίτα-αλλού-για-να-πάω-στο-δωμάτιο-μου» είπε με μια ανάσα και γινόταν πιο κόκκινος με κάθε συλλαβή. Ο Γιώργος δεν αντέδρασε κατευθείαν προσπαθώντας να επεξεργαστεί τις πληροφορίες.
«Θέλεις-» άρχισε αργά με ένα μπερδεμένο βλέμμα «Θέλεις να κοιτάξω αλλού για να μην σε δω γυμνό;»
Ο Χρήστος έκλεισε απότομα την πόρτα πίσω του.
«Παρακαλώ» ακούστηκε πνιγμένα η φωνή του.
Είδε γύρω τον χώρο και παρατήρησε πως το μπάνιο ήταν δίπλα στην κουζίνα που επίσης βρισκόταν ο διάδρομος με τα υπνοδωμάτια. Ο Γιώργος καθόταν πραγματικά στη μέση όλων.
Έσκασε σε δυνατά γέλια.
«Χρήστο μωρό μου αλήθεια ντρέπεσαι να σε δω γυμνό;»
«Δεν είμαι γυμνός! Έχω μπλούζα απλά-»
«Ξέρεις ότι σε έχω δει γυμνό, έτσι;» του θύμισε «Ή δεν ήσουν εσύ που ρουφούσα στο αμάξι του Ραφ;»
«Γιώργο!»
«Ω θεέ μου όντως δεν ήσουν εσύ! Χίλια συγγνώμη νόμιζα ότι είχα γνωριστεί με τον κώλο σου και το πουλί σου. Ξέρεις νόμιζα πως τα είχαμε πει εμείς οι τρεις.»
«Θα σε σκοτώσω»
«Θα ορκιζόμουν πως είμαστε φιλαράκια πλέον με το πουλί σου. Ξέρεις πως χαίρεται όταν με βλέπει;»
«Γιώργο σταμάτα να μιλάς για το πουλί μου!»
«Ας μιλήσω για τον κώλο σου τότε. Θεϊκός, απίστευτος, ακαταμάχητος. Σε βλέπω κάθε μέρα στους διαδρόμους του σχολείο και θέλω να σε φάω, μόνο για χούφτωμα» έβγαλε ένα βαρύ βογκητό από το λαιμό του ρίχνοντας το κεφάλι πίσω στον καναπέ «Ονειρεύομαι μόνο πως θα ήταν να σε γαμίσ-»
«Ξέρεις κάτι!» τον έκοψε «Δεν με νοιάζει καθόλου» άνοιξε την πόρτα διάπλατα και βγήκε έξω με μεγάλα σταθερά βήματα.
Ο Γιώργος τον κοίταξε. Φορούσε ένα απλό άσπρο μπλουζάκι που έπεφτε μόλις πάνω από τα μπούτια του. Τα μαλλιά του φαινόταν ανάκατα αλλά και απαλά, ενώ το δέρμα του σαν να έλαμπε. Όταν πέρασε από δίπλα του έφερε ένα κύμα σαμπουάν λιωμένης καραμέλας μαζί του. Τον είδε να αφήνει τη μέση του να κουνιέται πιο ελεύθερη απ' ότι συνήθως, αφήνοντας έτσι λίγο από τους γοφούς του να φαίνονται κάτω από την μπλούζα.
YOU ARE READING
1+1=2 [b×b]
Teen FictionΔύο αγόρια που τους αρέσει να φασονονται. Ο ενας πρέπει να διατηρήσει τον μέσο όρο του πάνω από 19,5 και ο άλλος ένα όνομα (και ένα στοίχημα). Και ένα σορό αλλά πράγματα. Αλλα 1 + 1 = 2 και αυτή η ιστορία λέει για δυο αγόρια που τους αρέσει να φασον...