PARK JİHOON<3 / İNGİLİZCE YAZILISI

1.5K 67 42
                                    


Yazarınız Wanna one t-shortü aldı hjkhjhjkhk BTS'i de yakında alıcam.Normalde jihoon'lu alırdım ama...Annemgil beni kesmesin diye almadım.Zaten posterlerimi ve fotokopilerimi gördü.O ne gız deyince tamam atıcam dedim...ve attım da gençler T.T

Ama hala fotokopilerin bazıları ve stickerlerım duruyor jkhjkhjk

NOT!//YAMUK YAZAN YAZILAR SENİN İÇİNDEN GEÇENLERDİR.

  "Lütfen lütfen lütfeeeeeeeeeeğğğğğnnnn..."diye hafiften bağırdın.

  Yere diz çöktün ve şansını tekrar deniyerek aynı şekilde lütfen demeye başladın.Yarın ingilizce sınavın vardı ve sen ingilizceden bir bok anlamıyordun.

  Bu yüzden kankana yalvarıyordun şuan. Hatta yalvarmak bile değildi senin ki...bildiğin dileniyordun.

  "Ya (adın) uzak dur benden yaa!!Olmaz diyorum!Sana yüz kez dedim ya!"diye çemkirdi ve arkasına yaslandı.

  Bu kız ne demişti ki bana?

  "Ne dedin bana?"diye şaşkınca sordun.

  "Dinlemedin mi?"diye gözlerini ayırarak sordu.

  Başını öne eğdin ve dudağını hafiften ısırdın.

  "Git gözüm görmesin seni (adın) öldürürüm seni!GİT!"diye bağırınca bütün sınıf size bakmıştı.

  Hızla sınıfa döndün ve;

  "Çikolatası olan var mı?"diye aceleyle sınıfa sordun.

  Hyeongseob sana bir çikolata fırlatınca sağol diyerek çikolatayı kankana verdin.

  Kankan çikolatayı hırsla açıp yemeye başlayınca yanında ki boş sıraya oturdun.

  "Şimdi söyle bakayım.Ne demiştin?"diye sakince ve yumuşak bir tonda sordun.

  Çikolata bir ilaç gibiydi ve kankan onu yediği anda sakinleşirdi.Bu da senin gizli silahındı.

  "Şu şey varya hani...çinli çocuk guanlin."

  "E~Var biliyoz herhalde."dedin.

  "O bugün bana açılacakmış."diye fısıldadı kankan.

  Açılacak mı?Al çocuk sapık çıktı iyi mi?

  "Açılacak?Bismillah!Ne açılması lan?Soyunmayacak de mi?"

  "Açılacak?Bismillah!Ne açılması lan?Soyunmayacak de mi?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Kankan gifte ki gibi yapınca hafiften güldün.

  "Öyle değil özürlü.Sevdiğini söyleyecek."

WANNA ONE'LA HAYAL ET VE TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin