Şarkıyı kesinlikle dinleyin.Produce 101 hayranıyım ve Park ji hooon <3<3<3<3 Görsel de ki de aşkım^^
Suga; ithafen yazılmıştır.
"Nereye götürüyon lan davar?"diye çemkirsen de seni umursamadı.
"Umarım erkekler tuvaletine götürüpte bana bir klişe yaşatmayacaksın değil mi?"diye devam ettin sözüne.
"Ben diğeleri gibi tuvaletlere kız atmam."dedi ve merdivenlerden aşağı hızla indi.Peşinde seni de sürüklemeyi unutmadı tabii.
"Ya bir dur!Şakaydı sadece!"diye bağırdın.
Bütün herkes size bakarken bütün kızlar yerinde kuduruyordu.Sende bunu fırsat bilerek onlara doğru p*ç smile attın.
Aniden çarptığın kayayla ve çarpmanla ezmiş olduğun burnunla küçük bir küfür mırıldandın ve çarpıtın kayaya bakmak için kafanı kaldırdın.
"Burnuma sıçtın."dedin Suga'ya.
"Ben sıçtıysam sorun değil."dedi ve sırıttı.
"Egonda bokun kadar."dediğinde yine güldü.
"Neye gülüyorsun?"diye sordun.
"Gülemem mi?"dedi ve tekrar güldü.
"Gülemez misin?"diye saçmaladın.
"Gülemez misin?"diye sordu.
"Gülemez miyim?..Bir saniye..Ha?"diye sordun ve aptal aptal ona baktın.
"Zamanı gelince anlasın."dedi ve sana sırıtıp tekrar sınıfın yolunu tuttu.
Arkanı dönüp ona anlamazca baktın.
Arkadaşların sana 'Ne oldu?'der gibi kafalarını salladılar.
Omuzlarını silktin.
"Bu beyinle anlayabileceğimi hiç sanmıyorum ."diye mırıldandın ve arkadaşlarının yanına gittin.
Jungkook; @03nevergiveup03 ithafen yazılmıştır.
Jungkook olduğu gibi seni spor salonuna sokar.Zaten spor salonu hemen aşağı kattaydı hızlıca inmiştiniz.
"Ne yapıyon be?"sordun.
"Açıklama yapmanı bekliyeceğim ve ardından cezanı çekeceksin."dedi ukalaca ve kollarını göğsünün altında birleştirdi.
"Ne açıklaması yapayım?Cesaretlik dedim başıma seni saldılar.Git onları sövüp ceza ver."dedin ve gideceğin sırada jungkook seni kolundan tuttu.
"Nereye?"diye düz biir sesle sordu.
"Sıçmaya.Gelcen mi?"diye sorup göz devirdin.
"Benimle düzgün konuş."dedi jungkook sert bir sesle.
"İzlinizle sınıfıma gidip benim gerileri dövmem gerek jungkook bey."dedin ukalaca.
"Fazla açık sözlü değil misin?"diye sordu.
"Hayır."dein ve omuz silktin.
"Her neyse.Bügün ceza almıştım.Erkeklerin soyunma odasını temizleyecektim.Artık ellerinden öper."dedi ve kolunu bırakıp ilerlemeye başladı.
"Pardon?"dedin sesini biraz yükselterek.
"Sizin bok kokan odanıza girip orayı temizlemeye hiç niyetim yok."demenle jungkook durdu.
"Artık oldu.Eğer bittiğini görmezsem seni öperim."dedş omzunun üstünden.
Yüzün kızarırken ayağınla yere vurdun.
"Ne alaka be!"diye çemkirdin.
"Çünkü uyuz olduğun bir erkeğin seni öpmesine izin vermezsin...Öyle değil mi?"dedi ukalaca ve sırıttı.
"Uyuz olduğunu biliyorsun yani."dedin ve kollarını göğsünde birleştirdin.
"Yalan söyleyemem.Çıkışa kadar bitmiş olsun.Ben öğretmenine durumunu söylerim."dedi ve spor salonundan çıktı.
Onun arkasında beceremediğin saçma sapan tekvando hareketleri yaptın.
"Gerizkalı uyuz sıçmık beyinli orangutan poposu suratlı tavşan!"diye bağırdın arkasından ve kollarını sıvazladın.
Hadi kolay gelsin sana hgkhjkhjk.
İstediğiniz bir üye varsa buraya yazın.Ben de diğer bölümde onu kullanayım.Yeni bölüm haftaya çarşamba günü gelicek.Kitabımı okuduğunuz için tenkyu verimaç geri geri gaç.Jjkljkjlkjklj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WANNA ONE'LA HAYAL ET VE TEPKİLER
FanficEn farklı hayal et kitabına hoş geldiniz. #06.09.17 Kapak tasarımı @flowerfunctionx 'e aittir^^