Yalnız bu karakter hiç ama hiç Jihoon'a benzemez!Dikkatle uyarılırsınız! sdfsdfsdf.Ve çok uzun yazdım!Elim çıktı!O yüzden OY SINIRI;19 ve diğer üye sizce kim olsun?
-Tanıştığımıza sevindim (adın)
Son gördüğün mesaj ise kalpten gitmene neden olmuştu.Hızla ayağa kalktın ama bu ani kalkış yüzünden ayağın kaymıştı ve.......
.................
Dengeni zor korumuştun. Ayağa zorla kalktın ve pencereden içeri girdin.Kalbin deli gibi atıyordu ve aklın konuştuklarınızdaydı.Ama heyecanından ne konuştuğunuzu bile unutmuştun.
Kakaotalka tekrar girdin ve tüm mesajları tekrar okudun.Şimdi onun düşmanı sen olduğuna göre...Seni öpmek istiyordu.Bu yüzden daha çok heyecanlanmış ve ayakta turluyordun. Artık uyku namına bir eser kalmamıştı.
"Bir saniye...eğer onun babası düşmanın annesiyle aldatıyorsa...O düşman bensem eğer...OHA!A-annem...Ahh!Kafayı yiyeceğim!Ulan bir daha rastgele birisine mesaj atarsam şuracıkta öleyim lan!Beynime sıçayım ben!Şimdi onu sevdiğimi de biliyor..Üvey çocuk olduğumuda...Yok ya...ben en iyisi öleyim.Zaten en güzeli..Oh miss..Kurtulurum.Yanarım cehennemde de."
Derin bir nefes verdin ve yatağına oturdun.
.......ERTESİ GÜN.......
"(Adın)..Kalk hadi kızııımmm!"diye bağırarak odana gelen annene aldırış etmedin ve oturduğun yerden kalktın.Bütün gece uyumamıştın.Bu yüzden de gözlerin kızarmış ve şişmişti.Hatta üniformanı istemiyerekten de olsa saat 4 de giymiştin.
Odanın kapısı açıldığında annen kafasını içeri sokar ve seni görünce şaşırır.
"Sen ne zaman uyandın hayatım?"diye sorunca ona ruhsuzca bakarsın.
"Dün."diye yanıtlarsın.Annen odanın içine girer ve karşına geçer.
"İyi misin?Eğer kötüysen evde kalıp dinlenebilirsin."
"İyiyim.Hadi git sen geliyorum ben."deyince annen şaşırsa da bir şey demeden odadan çıkar.Biraz daha düşündükten sonra aşağı indin ve sofraya oturdun.Ama hiçbir şey yemeden geri kalktın ve onların bir şey demesine izin vermeden özel şoförüne seni okula bırakmasını söyledin.
Okula geldiğinde ise herkes sana tip tip bakıyordu.Çok bakımsızdın ve gözlerinin altı morarmıştı.Sınıfa geldiğinde ise jihoon'u görmenle sınıftangeri çıktın ve duvara yaslanıp derin bir nefes aldın.Bunu yaparken gözlerin otomatikmen kapanmıştı.
"Giremem...giremem...Ahh lanet olsun!"diye kendi kendine mırıldandın.
"Nereye giremiyorsun Minyu?"duyduğun sesle çığlık atarak gözlerini açtın.
Jihoon tam karşında sana sırıtarak bakıyordu.
"M-m-minyu mu?O-o kim?"diye kekeleyerekten sordun.Bu arada ise koridorda ki bazı kişiler size bakıp fısıldaşıyordular.
"Tanımıyor musun yoksa unutmak mı istiyorsun."diye sorunca ona tip tip bakarsın.
"Unutmak istiyorum."diye sadece ikinizin fısıldayacağı şekilde mırıldanırken ondan gözlerini kaçırmıştın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WANNA ONE'LA HAYAL ET VE TEPKİLER
FanfictionEn farklı hayal et kitabına hoş geldiniz. #06.09.17 Kapak tasarımı @flowerfunctionx 'e aittir^^