PARK JİHOON ♥♥ / GİZLİ SEVGİLİ MESELESİ

2.7K 111 73
                                    

  Yukarıda ki fotoğrafı gördükten sonra deliren tek manyak ben miyim?


  Kankanla Kore'ye geleli bir yılı geçmişti ve arkadaşını rahatsız eden telefon sapığı yüzünden numarasını değiştirmeye gidicekti.Sende evde boş boş oturacaktın.

  Kankan gittikten 1 saat sonra kapı hayvan gibi çalındı.

  "Sıçtın! (Kankanın adı) sıçtın gerizekalı!"diye söylenerek kapıya açmaya gittin.

  "Al şu kağıdı ben acil gidiyorum by by."diye hızla sıraladı ve eline kağıt tutuşturdu.

  "Ne oldu lan?Nereye?"diye sordun.

  "Ya sana bahsettiğim sevgilim var ya hani onunla görüşecektik ama şarzım bitti.O yüzden buraya numaramı vermek için geldim sadece!VE GEÇ KALDIM!!"

  "Mal numaranı gelince veremez miydin?"dedin ve sırıttın.

  Arkadaşın aniden durdu ve 1 saniyelik düşündü.

  "Ahh!Beyinsizim yaa.Neyse arayacaksan jarzım son 2 çıbık ona göre."

  "Hani yoktu lan?"

  "Sevgilimle konuşucam!"

  Kankan sevgili yapalı 1 ay olmuştu ve sana hala adını söylememişti.Fotoğrafını bile göstermedi hatta.

  "Sevgilinle beni ne zaman tanıştıracaksın?"diye bıkkınlıkla sordun.

  "Bay baaaaayyy!"dedi ve sorunu görmezden gelerek gitti.

  Ona küfür ede ede salona geçtin ve uzandın.1 saatlik tv'nin ardından sıkılarak ayağa kalktın.

  Kankanın numarasını yazdın ve kaydedip aradın.

  Ama telefonunu açmadı.

  Bi 10 kez aramanın ardından ona bir şeyler olduğunu düşünerek abini aradın.

  "Abiğğğğmmm!!Nasılsıııığğğn!!"diye bir şeyler isteyeceğini belirtir tonda konuştun.

  "Ne oldu yine?"diye bıkkınlıkla sordu.

  "Sana atacağım numaranın yerini bana atar mısın?"

  Abin polisti ve birisini bulmak için çoğu kez ondan yardım alırdın.

  "At numarayı allah'ın belası."dedi ve telefonu suratına kapattı.

  Uyuz..

  Numarayı abine attıktan bir kaç dakika sonra abin sana arkadaşının konumunu attı.Ona sağol yazıp evden koşarak çıktın.


  "Bu gerizekalı kafede 11 erkeğinarasında ne bok yiyor?"

WANNA ONE'LA HAYAL ET VE TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin