BAE JİNYOUNG / OKUL POPİSİ

1K 54 35
                                    


  Bu bölümü 2 kişiye ithaf ediyorum.Çünkü yüz bin kere dedim artık yazamayacağım o yüzden böyle yapmak zorunda kaldım.Cidden çok özür dilerim @hyungwonxiweol ve @TuanaSalgin .Lütfen affedin beni :(

  Bugün lisenin ilk günüydü.(2 gün sonra aynısı benim için de geçerli sjjsjsjs)

  Bu yüzden istemsizce heyecanlıydın.

  Okula giriş yaptığında sınıfını bulmak yerine açlığını gidermek için kantine ilerledin.

  Heyecan seni acıktırıyordu çünkü.

  Kantine girer girmez gözüne bir çocuk takıldı.Sanırım takılmasının nedeni ekmekten de küçük kafası olmalıydı.

  İstemsizce gülümsedin.

  Kantin de fazla sıra olmamasına sevinirken hızla yiyeceğini alıp bir masaya oturduktan sonra çocuğu kesmeyi planlıyordun.

  E sonuçta yakışıklı olana bakarlar değil mi? diye içinden geçirirsin.  

  Klasik bir şekilde simit ayran ikilisini aldıktan sonra onlara yakın olan ilk masaya oturdun ve yavaştan yemeğini yerken onu gözetlemeye başladın.

  Çocuk gülünce sende güldün.

  "Ayy yerim yaa~Çok şekeerr."diye kendi kendine konuşurken ağzına simitin yarısını doldurmuştun.

  "Yerler seni.Daha da acıktırdı bu çocuk beni yaa!"

  Aniden birisinin omzuna dokunmasıyla arkana baktın.

  Ama bakmanla çığlığı basıp elinde ki ayranı havaya attın.

  Çünkü erkek kankan olan salak arkadaşın korkunç bir maske takmıştı.

   "SALAK!"diye bağırırken kankan maskeyi kahkaha atarak çıkarır.

  O zaten her yıl okulların açılmasıyla sana böyle saçma sapan şakalar yapardı.Ama bu senin aklından çıkmıştı bile.

  "Seni ne daha da çok acıktırdı (adın) hanım?"siye sorarken pis pis sırıtıyordu.

  "Salak yaa rezil oldum senin yüzünden!Ne saçmalıyorsun yine yaa ufff!"diye ona sitem ettiğin sırada aniden birisi seni omzundan dürttü.

  "Bi saniye!Şuan meşgulüm!"dedikten sonra kankanı azarlamaya devam ettin.

  "Yani nereden aklına geldi!Onu da geçtim bari yapıcaksan sadece ikmizin olduğu bir ortamda yapsana salak!Niye ge-"

  Yine omzun dürtülünce derin bir nefes verdin.

  "Bİ SANİYE DİYORUM AMA!"

  "Bence bi dön derim (adın)."diyen kankanla kaşlarını çattın.

  "Dönmicem!Sana ne yani!İster dönerim ister dönmem!Zaten sende hemen kurtulmak için bir bahane ara!Ama bu sefer kaçamayacaksın onu bil!"

  "Bitti mi?"diye bıkkınlıkla soran kankanla başını olumsuz anlamda salladın.

  "Daha bitmedi!Ku-"

  "Arkanı dön artık bence!"diye sinirle söyleyince kankan.

  Anlamayarak ve yavaşça arkanı döndün.

  O sırada kankan ise  gülmemek için düşlerini sıkıyordur.

  Arkanı dönmenle gözlerini kapatıp geri önünü döndün.

WANNA ONE'LA HAYAL ET VE TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin