Okumaya başlamadan önce söyliyeyim bölümün sonunda önemli bir şey söyledim lütfen bölümü okuduktan sonra ona da bakar mısın?
Bölümün adıyla bölümün alakası yoktur fdgdfgdfg öylesine yazdım onu dfgdfg
Ayrıca Bangtan'a sormak istediğim bir soru var.Neden Nicki Minaj'ı görünce böyle bir tepki verdiniz lan dfgdfgdfg sinirlerim bozuldu diye gülüyorum yeminle sdfsdf
"İnsanlardan.Nefret.Ediyorum.Çünkü.Hepsi.Birer.Adi.Piç."
Yolda yürürken bir yandan kendince insanlara küfür ediyor diğer yandan da ayağının önüne çıkan taşları ve çöplere tekme atıyordun.
Bu aralar hayatın berbat gidiyordur.Sınav sitresin bir yana bir de işin içine çalıştığın yer ve okulda ki salak arkadaşların sana attığı itirafları artık görmezden gelemiyordun.
"Hey!Laflarına dikkat et.İnsanları değil ,insan olamayanlara küfür et.Masumların ne suçu var?"
Duyduğun sesle döndüğün gibi de kafanı geri önüne çevirir ve daha hızlı yürümeye başlarsın.Çünkü gördüğün kişi okulunuza yeni transfer dilen ve geldiği gibi okulun gözdesi olan Bae Jinyoung'tur.
"Defol Bae jinyoung."dediğin sırada Jinyoung bir kaç hızlı adımda yanına gelmiştir bile.
"İyi misin?Kötü duruyorsun."
"İyi değilim.Şimdi git."
"Bugün ki olanlar yüzünden mi sinirlisin?"diyen Jinyoung'la ateş saçan gözlerle ona bakarsın ve olduğun yerde durursun.
"Bir de soruyor musun Bae Jinyoung!Sırf senin yüzünden adım sürtüğe çıktı!Bilmem farkında mısın?"deyip tekrar yürümeye devam edersin.
Dün markete gitmiştin ve döndüğün de Jinyoung'u görmüştün.Ama bir garip davrandığını fark edince onu mecburen evine götürmüştün.O gece de Jinyoung'la seni okuldan birileri görmüş ve bütün herşeyi götünden anlayıp adını bütün okula yaymıştı.
"Bunun için cidden üzgünüm.Bunu düzeltebilirim.Biliyorsun."diyen jinyoung önüne geçmiş ve seni durdurmuştu.
"Olan bir kere oldu.Artık ne olursa olsun adım bir kere lekendi.Bir daha temizlenir mi sanıyorsun?"diye sertçe soluduğunda Jinyoung'un yanından geçersin ama bu sefer senin kolundan tutarak durdurur.
"Her bir şey söyledikten sonra gidecek misin?Böyle konuşamayız.Yorucu oluyor.İstersen şuraya oturalım."deyince kolunu sertçe çekersin.
"Konuşmak istemiyorum.Buna zorlayamazsın."deyince Jinyoung hafifçe sırıtır.
"Tamam.Sen bilirsin.Yorulalım o zaman."deyince gözlerini devirirsin ve hızlı adımlarla ilerlemeye devam edersin.Ama Jinyoung seni yine tutunca sinirlerin alt üst olur.
"Sana düzeltebilirim diyorum anlamıyor musun beni?Ayrıca eninde sonunda ya unutulur ya da başka bir şey bomba gibi düşer ortaya.Bu kadar çok takma.Ama eğer o kadar çok taktıysan sana yardımcı olabilirim."
"Nasıl?Başka bir kızla yatarak mı?"diye alayla sorarsın.Jinyoung ise güler.
"Ben kimseyle yamadım.Bunu da nereden çıkardın?"deyince şaşırırsın.Çünkü ondan böyle bir şey beklemiyordun.Hatta hiçbir erkekten beklemiyordun.
"Tipin öyle gösteriyor.Her neyse suratını görmek istemiyorum.Gider misin?"
"Hayır."deyince gözlerini devirirsin ve yürümeye devam edersin.
"O zaman orada kal."
Jinyoung sözünü dinlemez ve seni takip etmeye başlar.Gitmeyeceğini anladığından dolayı sesini çıkartmıyordun ve o da konuşmuyordu.Sırf o yorulsun diye neredeyse bildiğin bütün yolları tekrar tekrar yürümüştün.En sonunda ise evine gitmiştin.Ama o seni eve girdiğini görene kadar gitmedi.
Ondan sonraki 1 hafta boyunca Jinyoung peşinde dolaşmaya başlamıştı.Hatta geçen gün regl olmuştun ve yanında hiç şeyden yoktu (dgdfgdfg) Jinyoung ise tuvaletin önünde seni beklediğinden ve sen uzun süre orada sap gibi kaldığından dayanamayıp kızlar tuvaletine girmişti ve ne olduğunu sorup sorup durmuştu.
En sonunda bağırarak itiraf edince ikinizde kızarmıştınız.Ama Jinyoung hızlıca gidip bir kızdan şeyden istemişti (ya yazamıyorum abi yaa dfsgdfgdfg utanıyorum dfgd) Tabii o gün bunu istediğinden dolayı bir kaç kız tarafından dayak yemişti.Sen ise onun bu hallerine acayip derecede gıcık oluyordun ama bir yandan da hoşuna gidiyordur.
Bugün ise matematik yazılısıydınız ama sen soruların sadece yarısını yapabilmiştin.Yanında oturan Jinyoung ise hızlıca kağıtları değişitirip bütün soruları çözmüştü.Sen ise şaşkınca onu izliyordun.Sonunda sınav bittiğinde herkes sorular hakkında konuşmaya başlamıştı.Sen ise yanında oturan Jinyoung'u dürtersin.
"Ne zaman bana yardım etmeyi keseceksin Bae Jinyoung?"
"Arkadaş olduğumuz zaman."
"Seninle arkadaş olmamı mı istiyorsun?"diye şaşkınca sorarsın.O ise kafasını olumlu anlamda sallar.
Bu aralar ise okulda ki adın yerine tam oturmuştu.Kimse seninle konuşmuyordu ve dışlanıyordun.Hepsi de Jinyoung yüzünden olmuştu.Ama herkes Jinyoung'un senin peşinde dolanıyor olmana daha fazla gıcık oluyordu.
"Seni istemiyorken neden peşimdesin Jinyoung?Davranışların her şeyi daha kötü yapıyor farkında mısın?"
"Başkaları neden bu kadar umurunda?Neden sadece benimle biraz olsun yakınlaşmayı denemiyorsun?"diye sorunca şaşkınca bakarsın ona.
"Yakınlaşmak mı?Seninle ben mi?Gülmem mi gerekti?"deyince Jinyoung kaşlarını çatar.Tam ağzını açmıştı ki ağzını kapatır ve derin bir nefes alarak gülümser.Sen ise ona garip bir şekilde bakarsın.Ama onun yaptığı tek şey sinirlenmemeye çalışmaktır.
"Mutlu olman gerekti (adın).Yalnızca mutlu olmanı istiyorum."
"O zaman benden uzak dur."
"Ben bencil biriyim.Senden uzak durursam bu sefer ben üzülürüm.O yüzden gitmeyeceğim."deyince gözlerini devirirsin.
"Cidden derdin ne?Neden şu son günlerde peşimdesin?Senin yüzünden hiçbir şeye odaklanamıyorum."
"Benim de senden bir farkım yok.Senin yüzünden hiçbir şeye odaklanamıyorum."
"Ne demek istiyorsun sen?"diye şüpheyle sorarsın.O ise hafiften dudaklarını ısırır ve kendi saçlarını karıştırır.
"Seni seviyorum diyorum ama sen hala anlamıyorsun.Cidden bunu anlamayacak ne var?Bşaka kız olsa ilk baktığım an anlardı sana aşık olduğumu."deyince şaşkınlıkla ona bakarsın.Çünkü bunu hiç beklemiyordun. (Aslında ben bekliyordum dfgdfgdfg)
"Madem artık öğrendin artık benim sevgilim olabilirsin değil mi?"
Kabul et ya da etme sana kalmış ben bilmem dfdfgdfgdg
ASIL KONU ŞU ÖNEMLİ DEDİĞİM NOT.
Yeni bir kitap yayımladım biraz ekşın biraz romantik birazda zekice bir şey olacak inşallah.O yüzden iki dakika ona da bakar mısınız?Profilimde var kitap^^
Neyse inşallah beğenmişsinizdir birisi istemişti onun için yazdım bu bölümü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WANNA ONE'LA HAYAL ET VE TEPKİLER
FanficEn farklı hayal et kitabına hoş geldiniz. #06.09.17 Kapak tasarımı @flowerfunctionx 'e aittir^^