KİM TAEHYUNG

994 46 24
                                    

Bu bölüm yıllardır benden hayal et isteyen kankam Ceyda'ya yazdım.Ne diyim pek romantik olamıyorum dfgdfg beğen işte kanka yaa uf :D


"Geç kaldım!Geç kaldım!Geç kaldım!AAAğğğğğ!Geç kaldıııığğğğmm!"

Hızla koşarken bozulan nefes alış verişlerini düzenlemeye çalışıyordun.Seni gören insanlarsa sana tip tip baktıktan sonra gülüp geçiyorlardı.Sen ise onların farkında bile değildin.Çünkü ilk randevuna geç kalıyordun!

Sonunda arkadaşının çalıştığı kafeye yaklaşınca kendi zar zor durdurup yandaki vitrinin aynasına bakarak üzerini düzelttin.

"Ya Allah'ım neden bu kadar tatlıyım?Valla geç kalmasam burada oturup kendimi izlerdim."

Kendi kendine konuşup aynadaki yansımanı izlerken çalan telefonunla arkadaşının aradığını fark edince telefonu kapatıp hızlı adımlarla kafeye girdin.

Etrafa bakınırken ayakta gülümseyerek seni bekleyen okulun en yakışıklısı olan çocuğa gülümseyerek ona doğru ilerledin.

Arkadaşın ise sizi büyük bir heyecanla izliyordur.Sen ise her an bayılacak durumdaydın.Sonuçta bu ilk randevundu ve bunu Jung'la olacağını hiç düşünmemiştin.

"Oh.Hoşgeldin.Ben de seni bekliyordum.Otursana."derken 32 diş sırıtan jung karşısında ki sandalyeyi işaret edince yüzüne zorlu bir gülümseme yerleştirirsin.Sonuçta bu dünüşündüğün gibi bir karşılama değildir.

"Ahhahahah..Başkasını bekliyorsun sanmıştım bende."derken sahte bir şekilde gülünce Jung sana anlamayarak bakar.

"Hoşbuldum (!) Hoşbuldum(!).Bu arada ben Ceyda."derken elini Jung'a uzatırsın.O ise gülerek elini sıkar.

"Biliyorum Ceyda.Bende Jung."

Elini gülümseyerek geri çekerken sandalyeye oturursun.

"Ne olur ne olmaz diye dedim."

Jung seni dinlemeyerek bir garson çağırır.Tabii buradaki bütün garsonları tanıdığından hepsi tezgahın önüne dizilmişti.Bir yandan sizi gülerek izleyip bir yandan da konuşuyorlardır.

"Bakar mısınız?"

Jung'ın seslenmesiyle bütün hepsi sessiz bir kapışmanın içine girerlerken yandaki personel odasından Taehyung suratsız bir şekilde yanınıza gelir.Kafede ki bütün insanlar çalışanlara tip tip bakarlarken garsonlar ise gözlerini devirip birbirlerine sataşıyorlardır.

O sırada müdürleri gelince ise hepsi farklı yerlere dağılmıştır.Taehyung ise sana hafiften gülümseyerek baktıktan sonra jung'a boş boş bakar.

"Ne isterdiniz?"

"Biz ikimize de çikolatalı milkshake ve yanında da karamelli cheesecake."

Jung'a sinirle bakarsın.Çünkü sen daha menüye bile bakmamışsındır.

"Pardon ama ben kendi kararlarımı kendim almayı daha çok seviyorum."deyip gıcık bir şekilde gülümseyerek Jung'a bakarsın.

WANNA ONE'LA HAYAL ET VE TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin