Cidden çok uzun süredir yazmıyordum çok çok özür dilerim :( 15 tatil geldiğinde daha hızlı atmaya çalışacağım :)
Oy sınırı da koyayım bari ; 15
Neyse başlayalım...
1,5 yıldır platonik aşıktın.Çocuğu her yerde takip ediyordun.Hatta ona özel bir odan bile vardı.Her yer onunla kaplıydı.Yani bildiğin psikopata bağlamıştın.
Bugün de o sinemaya gidince sende onun peşinden gittin.Hatta koltuğunu özellikle onu yakından görebileceğin bir yere ayarlamıştın.Tabi biraz zor olmuştu.Çünkü orada oturan başkası vardı sende onun biletini zorla iptal ettirip onun yerini almıştın.Bu sana biraz pahalıya patlamıştı tabi..
Jungwoo seni tanıyordu bu yüzden ona gözükmemeye çalışıyordun.
Sinema salonuna giren jungwoo'yla sende peşinden gittin ve koltuğuna oturdun.Buradan onu çok rahat görebiliyordun.Telefonunu çıkartıp birkaç kare fotoğraf çekmeye başladın.Ama sen tam çekerken birisi yanına sertçe oturunca yanında ki kişiye baktın.
Tanımadığın birisiydi.Ama baya da yakışıklıydı.Onun yanında ki boş koltuğa da bir kişi otururken birisi de senin önünden geçerek yanına oturdu.
Onlar sana tip tip bakarken onları umursamamaya çalışarak jungwoo'yu izlemeye devam ettin.
Onu ilk olarak kafe de görmüştün.Ardından garip bir şekilde tanıştınız.Ondan çok etkilenmiştin.Bu yüzden okulunu bile değiştirdin.Onun numarasını bulup kendine bir kaç tane daha instagram hesabı açtın ve onun her fotoğrafı beğenip yorum yapmaya başladın.
Kardeşiyle yakınlık kurup onun hakkında bilgiler edindin.Sonra da onu takip etmeye başladın.Sonucu da bir psikopat platonik aptal bir aşık olmuştu.
Film başlayalı 20 dakika olmuştu ama sen hala jungwoo'yu izliyordun.
Aniden görüntü alanına giren bir elle elin sahibine baktın.Yanına oturan çocuk diğer yanına oturan çocuktan mısır istiyordu.
İlk önce ikisine de tip tip baktın.Kendi aralarında fısıldaşıyorlardı ama sen hepsini duyuyordun ve fazlasıyla rahatsız oluyordun.
"Pardon da elinizi çekebilir misiniz?Görüş alanımı engelliyorsunuz."diye sakin bir tonda konuştun.
"Pardon da çekilir misiniz?Arkadaşımla olan etkileşimimizi kesiyorsunuz!?"diyen çocukla kaşlarını çattın.Bu beklenmedik bir cevaptı.
Diğer yanında duran çocuk ise gülmemek için dudaklarını dişliyordu.
Çocuğa tip tip baktıktan sonra tekrar jungwoo'yu izlemeye devam ettin.
O sırada ise yanında ki iki çocuk kıkırdıyordu.
Bir süre sonra tam jungwoo'yla öpüşmek üzere olduğun hayale yine aynı çocuk telefonla konuşarak sıçmıştı.
"Heee..Kaporta mı kırıldı?İyi bok yemişsin helal olsun."
Aslında çocuk fazla bağırmıyordu zaten arkalarda olduğunuzdan da öndekiler pek duymuyordu.Ama bu seni fazlasıyla rahatsız ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WANNA ONE'LA HAYAL ET VE TEPKİLER
FanfictionEn farklı hayal et kitabına hoş geldiniz. #06.09.17 Kapak tasarımı @flowerfunctionx 'e aittir^^