Oy sınırı;20
Bu bölüm tanımadığım Elif'e gelsin!UUmarım beğenirsin Elif^-^
En uzun bölümümüz bu galiba.
Bugün Guanlin'in doğum günüydü.Ayrıca reşit olduğu gündü.Sana sürekli reşit olduğunda içki içeceğini söyleyip durmuştu.Sen ise onu aldırmamış ve geçiştirmiştin. O ise bugün onu içmeye fazlasıyla istiyordu.
Guanlin'le ortaokul da tanışmış ve arkadaş olmuştunuz.Üniversiteye de aynı yere gidebilmek için canınızı yırtmıştınız ve şimdi de aynı üniversite de okuyordunuz.
Şimdi ise saat 11'e geliyordu ve Guanlin kendi partisini terk etmiş ve seni de peşinden sürükleyip bara götürmüştü.Bara girerken korkmuştun çünkü ortam iğrençti,koku iğrençti ve adamın biri sana bakıp göz kırpmıştı.
"Ben buradan defolup gitmek istiyorum"deyip Guanlin'e yavru köpek bakışları atarsın.O ise yalnızca güler ve omuz silker.
"Öyle bir şansın yok.O yüzden yanımdan ayrılma.Bugün benim günüm çünkü."deyip sana baktı ve göz kırptı.
"Hangi yönden senin?"derken bar tezgahına yakın bir yere oturursunuz.
"Her yönden.Anlarsın ileride."deyip yanağında bir makas alır ve sana bir meyve suyu kendisine de bir içki ister barmenden.
"Bu ne demekti?"deyip ona bakarsın.
"Ne zaman susacaksın (adın).Çok konuştun."
Ona 'Bokumu ye!' bakışları atarsın sonra da etrafını incelersin.O ise yalnızca güler.
Bir süre sonra önüne şeftalili meyve suyun gelirken onun da içkisi gelmişti.Onunla konuşmamaya niyetliydin bu yüzden göz ucuyla ona bakıyordun.Ama o da senin ona baktığının farkındaydı bu yüzden gülüyordu.
"Hadi şerefe güzelim."deyip sana içkisini uzatır ama sen ona sırtını dönünce o da sırıtır.
"Hey!Hadi ama ben doğum günü çocuğuyum.Bugün biraz şımartılmalıyım."
Ona doğru dönersin.
"Daha ne kadar şımarmayı düşünüyorsun?Bence yeterince şımarık bir ukalasın."deyip meyve suyu bardağını onun içki dolu bardağıyla tokuşturursun.
"Ah...Bunu diyen ney acaba?"
"Tam bir güzellik abidesi."deyip gözlerini kırpıştırarak ona bakarsın.O ise küçük bir kahkaha atar.
"Dedi dünyanın en çirkin kızı."
Kaşlarını çatarak ona bakarsın.
"Ne dedin?"diye tehdit edercesine sordun.O ise bir suçluymuş gibi ellerini havaya kaldırır ve omuzlarını bilmem anlamında oynatır.
"Ne yazık ki balık hafızalıyım.Sizin güzel yüzünüz dışında hiçbir şey hatırlamıyorum."
"Ahh..Tahmin etmiştim."deyip gülersin.O ise içkisinden bir yudum alır sonrada bir dikişte bir bardağı bitirir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WANNA ONE'LA HAYAL ET VE TEPKİLER
FanfictionEn farklı hayal et kitabına hoş geldiniz. #06.09.17 Kapak tasarımı @flowerfunctionx 'e aittir^^