LEE DAEHWİ / İDDİA

786 53 24
                                    

OY SINIR;20

Bu bölüm @army-lcaratkpop 'a ithafendir.

Bugün senin ölüm günün gibi bir şeydi.Çünkü arkadaşınla bir iddiaya girmiştiniz ve kazanan o olmuştu.Şimdi de senin hiç tanımadığın birine gidip sataşman gerekiyordu.Ama bir türlü bunu nasıl yapacağını bilmiyordun.Bu yüzden bütün gece düşünüp durmuştun. Ama bir sonuç bulamayınca uyumaya karar vermiştin.

Şimdiyse arkadaşın arkadan sana gülüyordu ve sende gözüne kestirdiğin birine doğru yürüyordun.

Hava soğuktu ve kar yağıyordu.Bu yüzden dışarıda da az kişi vardı.Derin bir nefes alıp verdin ve ileride duran çocuğa doğru koşmaya başladığın sırada başkası sana çarpar ve ikinizde yere yapışırsınız.

"Ah!"diye çığlık attın ama üzerine düşen çocuk seni aldırmadan ayağa kalktığı sırada tekrar üzerine düşer.Çünkü montunun fermuarı senin atkına fena halde dolanmıştır.Bu senin en sevdiğin atkın olduğu için sinirlenirsin.

Tam çocuğa bağıracağın sırada o seni kolundan tutar ve ikinizi de ayağa kaldırır ve koşmaya başlar.Seni de peşinden sürükler.

"Ağzına tükürüdüğümün çocuğu!Dursana lan!"diye bağırırsın ama o seni umursamaz ve daha hızlı koşmaya başlar.

"Biraz sussana!Peşimizdeler!"deyip köşeden döner.Tabi sen bunu bilmediğinden ayağın kayar ve yere yapışırsın.Bileğin incinirken o da düşmüştür.

"Ya sen koşamıyor musun!?Senin yüzünden yakalanacağım!"deyip senin ayağa kalkmana yardımcı olmaya çalışır ama ayağının ağrısı çok şiddetli olduğundan biraz zorlanırsın.

"Hırsız filan mısın!?Neyin kaçışı bu?"diye sorasın.

"Pardon yaa kendimi tanıtmayı unuttum.Ben seri katilim.Peşimde de FBI filan var.Tanımadın mı?Haberlere sürekli çıkıyorum filan."deyince gözlerini fal taşı gibi açarsın.Seninle dalga geçtiğini aslında anlamışsındır ama katil olabilme ihtimalini hala düşünüyordun.Çünkü onu hiç tanımıyordun.

"Ciddi misin?Kalk yürü!Geliyorlar diye korkuyorum!"derken seni ayağa kaldırmıştı.Hızla arkana baktın ama etraf boştu.

"Kimsenin geldiği yok!Artık şunu çözersen!"deyip atkını gösterirsin.Ama aniden gelen bir araba sesiyle çocuk telaş yapar ve atkını boynundan çıkartarak koşmaya başlar.Koşarken ise atkını havaya kaldırır ve sallar.

"Söz!Geri getireceğim sana!"

.............................

2 AY SONRA


Tam olarak 1,5 aydır bir anonimin olmuştu.Aslında onu sevmiştin çok salak,aptal,komik ve sapık sayılabilecek biriydi.Bu yüzden ona kanın kaynamıştı ama bu aralar biraz garip davranıyordu.Dün gece sana aniden sana bir mesaj attı.Seninle yarın görüşeceğini söyleyip bir kafenin adını verir.Sana en köşede ki masaya cam kenarına oturmanı söylemişti.

Sende şuan da tam olarak orada bekliyorun.Bir yandan da dışarıyı izliyordun.Ama izlediğin yer aniden senin o çok sevdiğin ama çocuğun birine kaptırdın atkını görünce kaşların çatılır.

Aniden siyaha bürünmüş ve yüzünü şu siyah maskelerle ötmüş birini görürsün.Atkını tutan çocuk güldü ve atkını sallayıp sana gel işareti yapınca sen de hızla dışarı çıktın.Çocuğun güldüğünü gözlerinin kısılmasından anlamıştın.

WANNA ONE'LA HAYAL ET VE TEPKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin