●Kapaktaki Ghastly
_____
Ortalik hala bulunaktı ama sesler netti.Kendimi toplayıp ağırılarıma rağmen yavaşca ayağı kalkıttım.
Ayağı kalktığımda etrafı süzdüm.Victor bana şaşkınlıkla baktı.Dexter hâla yerde yatıyordu.Melis ortalıkta yoktu.
Ben"Sen gerizekâlısın cidden.Çocuk musun sen ? 'Yık bin intikim ilcim' diyorsun."diyerek zaman kazanıp Victor'un gözlerinin içine baktım.
~~~~~
Karanlık bir odanın ortasında kırmızı halka vardı, sanırım sprey boya ile yapılmıştı.İçinde hiç görmediğim semboller vardı.Karanlık odadanın içinde dört cocuk vardi , üçü erkek diğeri kızdı.Bir erkek çocuğu halkanın içinde bacaklarını karnına çekmiş oturuyordu , diğerleri halkanın dışına sırılanmıştı.
Erkeklerden halkanın içinde olan"Ben korkuyorum bence bunu yapmayalim."dedi korku dolu gözler ile.
Kız"Bencede ya sembolleri yanlış çizip ona kötü kara büyü yaparsak?"dedi diğerlerine dönerek.
Görüntü netleştikçe halkanın içindekinin Victor olduğu anlaşılıyordu.Diğerleri de Dexter ve Ghastly'di.Kızı ilk defa görüyordum.
Dexter"Hadi ama korkaklık etme sana özel güçler vereceğiz.Normallere (insanlara) benzemek istemezsin değil mi?"derken iğneleyeci bir şekilde söyledi.
Ghastly"Bilemiyorum bunu daha bilgili kişiler ile konuşmalıyız.Bunu annem duyarsa bana büyü öğretmiycekler yani bu Dünya'da sonum olur."
Kız"Bencede ha-"
Dexter kızın sözünü keserek"Toshiba naruto pepe sushi oramakomaburamago mitshubishi ramen no tadashi baka"diye saçma sapan japonca bir büyü söyledi.
Birden kırmızı sprey boya ile yapılmış olan halka parlaması ile Victor acılı bir şekilde bağırmaya başladı.Ghastly dayanamayıp Victor'u kendine çekecekti ki sol gözüne halkadan bir ışık geldi.Gözünü tutarak yere çöktü.
Tabi kız ve Dexter şok...Sonra Dexter run(koşar)...
Halkanın parıldaması durdu Victor'un kocaman kanatları göz önüne geldi.
Ghastly'nin sol gözünün rengi kırmızı olmuştu ve kan akıyordu.Kız ise yerde yatıyordu.Ghastly yanina gittiğinde onun öldügünü anlamisti.
--
Görüntü kaybolup yerine okulda bir anı canlandı.
Victor'a herkes 'Kız öldüren ucube ' diyip dedikodu yapiyordu.Onu dışlıyorlardı.Dexter ortalıkta yoktu...~~~~
Victor"Sen ne yaptığını saniyorsun"dedi gözleri kocaman olmuştu , bir adım geriledi.Galiba şoktaydı.
Sonra Sei ,Ren ve Rüzgâr geldi .Ren Victor'un üstüne atlayıp siyah saçlarından tutarak kafasını yere geçirdi.
Dexter yavaşça ayağıya kalkıp "Bütün bunlar sana büyü yaptığım için miydi!? Seni ucube!"demesiyle ben çok sinirlendim .
Dur Luna sakin ol!Yoksa kontrolden çıkacaksın!dedi iç sesim telaşla.
Üstüne atlayıp adamı yumrağa boğdum."Sen ne kadar kötü pisliksin!Biliyordun demi! Niye yaptın bunları!?"
Dexter ağzından kan akarken"Tabi kızı tavlamak içindi ...Ama Victor onu öldürdü"demesi ile Ghastly'nin içeri daldı.Son cümlesini duymuş olmalı ki beni kenara çekip Dexter'ı bir güzel dövdü.
Dexter bayılmaya yakın haldeyken Ghastly sinirli bir ifade ile onu kelepçeledi.
Hala hıncını çıkartamadı galiba.
Ghastly"Seni konsey adına tutluyup 100000 yılık köylü cezasına çarptırmakla kalmayip 100 yillik zindan boyutu cezasi veriyorum."dedi
İçeri katanaları(japon kılıcı) olan takım elbiseli adamlar geldi.Baya kaslılardı.Victor'u yerden alip götürdüler.
Ben"Bunlar kim?"dedim meraklı bir şekilde onların gittiği yerden bakarak.
Ghastly"Onlar gölge askerler .Beş yaşından beri eğitim alıp harika askerlere dönüşüyorlar.Bir tanesi 1000000 büyücü askere bedel."derken sinirli ifadesi azıcıkta olsa gitmişti.
İçimden'Vay beee...'dedim.
Ben"Sen ne ara geldin patron?"dedim Ghasly'i süzerek.
İçimdeki ses Maskeli Hıyar diye düzeltti.
Ghastly"Patron?Neyse Victor beni bodruma kilitlemiş.Tabi bilerek elimi iyi bağlamamış.Gerizekâlı hala bana kıyamıyor"deyip gülümsedi.Sonra uzun bir nefes alıp devam etti"Tek anlamadığım şey neden Dexter kendi ayağı ile gelmişti?" dedi .
Ben"Belki de suçluluk hissi yüzündendir?" dedim kafamı gölge askerlere çevirdim.
Ghastly"Belki..."deyip derin düşüncelere daldı.
~~~~Konsey'e gittiğimizde Victor'da yargılancaktı çünkü iki dünya arası savaşa bedel olucaktı nerdeyse.Melis ise yargılanmayacaktı.Yine yırttı paçayı pelinsu.Ama Ghastly bana yaptıkları için onu kovdu.
Ghastly"Dexter normalde iyi birisidir ama Victor'a kıskançlığı onu kötü birisine dönüştürüyor."dedi lobinin deri koltuğunda otururken.
Ben"Bunca zamandır neden yargılanmadı?"dedim deri koltukta doğrularak.
Ghastly lobideki tabloya bakan gözlerini çekip bana baktı ve"Dexter çok zengin bir ailenin çocuğuydu .Eğer gerceği ortaya çıkarsaydık onlara leke sürmüş olup bizim ailelerimizi öldürürlerdi, kimse de bir şey diyemezdi.Bizde çenemizi kapali tuttuk."
Ben"Bu Dünya'da bizim Dünya'mız ile aynıymış...Adaletsiz..."
Ghastly"Maalesef...Neyse görev tamamlandı .Size büyük rütbeler verilcek bensiz iyi iş çıkardınız.Senin tayfaya olayı anlat istersen.Aval aval bize bakıyorlar."deyip karşıda yan yana oturan Sei,Rüzgâr ve Ren'i gösterdi.
Bunun üzerine Sei , Rüzgâr ve Ren'e olayı anlattım.En son rütbe alacağımızı öğrendiklerinde mutlu oldular.Artık bizde konsey kalıcı çalışanıydık .Rütbemiz ise konsey dedektifiydi.Yan dünyada ise Şovalye olucağız ama kendimize emirlerini dinleyeceğimiz bir soylu bulmaklazımmış.
Victor yargılandıktan sonra hiç bir ceza almadı çünkü zengindi.Burda hem yazar hem de konsey üyesiydi.
Hep birlikte kendi Dünya'mıza döndük.Eve gidince direk yatağıma kendimi attım.Uyumaya yüz tutmuş gözlerim kapandı.
Sonra tink diye bir mesaj sesi gelince gözlerimi açtım ve telefonuma baktım.
Patron(Ghastly)-Yarın balo var diğerlerinede söyle güzel giyinin belki Soylu bulursunuz.
Sanki öyle bir diyor ki evde kaldınız baloya gidinde koca bulun dedi gibi oldu.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Gözü
Fantasyİnsanların içindeki karanlığı görmek ister miydiniz?Kötü anılarını , iyi ya da kötü olup olmadığını ,yalanlarını görmek ister miydiniz? Luna ve arkadaşları değişik bir makaleyi okuduktan sonra web siteleri için araştırmaya koyulurlar.Araştırırken bü...