Ana p.o.v.
Mâine seara voi pleca la Renata. Mi-e foarte dor de ea chiar dacă în ultima vreme a fost mai distanta..În fine.. Când va vedea cadoul, îi vor trece toate supărările.
Daria p.o.v
Este 28 ianuarie,marți . Mai am 2 zile de facultate pana se termina sesiunea și voi primi Bine meritata vacanta. Raspoimanie e ziua mea și eu chiar nu știu ce cadou sa îmi iau..hmmm. Gândurile mele s-au întrerupt de un apel neașteptat:
- Bună mami, ce faci?
-Bine mama, mă pregăteam de culcare.
- Mami, îmi pare rău că nu vom putea ajunge în Constanța de ziua ta, dar ai niște bani pe card. Folosește-i! Acum te las sa dormi! Noapte buna!
-Noapte buna!
Iată ca peste 2 zile..Voi face 21 de ani. Departe de ai mei, de Ana, de toți. Dar încerc sa privesc partea buna a lucrurilor.
*A doua zi*
Azi am luat vacanta de la facultate, a fost ultima zi de sesiune. Mă bag în pat Bine dispusa..prea bine dispusa pentru o persoana ca mine..
Am încercat sa dorm din nou devreme, dar...Nu am reușit nici azi. Mii de gânduri și mii de constelații fluturau prin creierul meu tulburat de oboseala. Decid sa stau pe pervazul căminului devorand o carte..Îmi zboară gândul la tot felul de prostii pe care Le-am trăit de-a lungul anilor. Oare Cum ar fi sa ningă azi? Era 12 a.m. Mai era oficial doar o zi pana la aniversare. Simțeam ca nu mai pot. Fluturii din stomac îmi gâdilau simțurile. Privesc în gol pe geamul aproape înghețat. Observ paznicul Cum tremura de frig dând sa adoarmă. Mă uit în zarea întunecată și liniștitoare..Observ un fulg rătăcit ce se prelinge pe cer..Ninge...
CITEȘTI
Clipa De Foc
FanfictionRenata era o simpla studenta la medicina în Constanța pana când l-a cunoscut pe el..Destinul i-a fost schimbat Într-o clipa.