Dimineața m-am trezit acasă cu o durere groaznica de cap și un blond cu o sticla aproape goala de șampanie în mana. "Cum am ajuns acasă?" Mă întreb nedumerita ridicându-ma de lângă tipul a cărui mana stătea sub capul meu. Ma îndrept ușor, pe vârfuri spre fereastra mare și luminoasa. Totul arata aproape ca de început de primăvară. Singurul lucru ce strica peisajul e fata paznicului înghețat ce Îți reamintește ca e încă iarna.Decid sa intru la dus. Las apa sa îmi curgă pe spate în timp ce pipai tot ce era în jur în speranța că voi găsi balsamul. Aburul îmi desfunda nasul înfundat. După aproape 30 de minute de relaxare decid sa ies și sa pregătesc ceva de mâncare în timp ce mă gândeam dacă mă voi duce la sala sau nu.
Îl caut pe Vlad prin toată casa. Nici urma de el. Gândurile mele decisive despre sala și mâncare nu mi se par așa de importante. Încerc sa mă liniștesc și sa îmi ridic moralul zicându-mi ca s-a dus acasă sau sa cumpere ceva.Nu am primit de mult timp niciun semn de la el, așa ca decid sa mă duc către club în speranța că îl voi găsi acolo. Puteam observa Cum primăvara se năpustea asupra Constantei. Mirosea a mugurasi și a iarba cruda. Parcă și clubul își schimba viața odată cu anotimpul. Respir adânc îngrijorată pentru ultima data înainte de a întra în încăpere. Decid sa o iau pe ușa din spate deoarece cea din fata era închisă. Simțeam Cum inima îmi sarea din piept. Nu știam dacă era supărare sau nervi, dar am izbucnit în plâns instant. Vlad se îmbrățișa cu o fata înaltă, bruneta căreia îi ieșea în evidenta piergingul din obraz ce era plin de blush pudra. Genele false tip banda i se mișcau lin.
Mă împiedic de câteva ori încercând sa scap cât mai repede de acel loc. Mă refugiez pe plaja indicându-ma în lacrimi asemenea nisipului în apa marii.
Vlad pov
Îmi văd iubita Cum pleacă grăbită. Mă desprind rapid din îmbrățișarea cu Betty, noua solista de la club și o urmăresc de la distanta în speranța că nu-si va da seama.
Stătea pe plaja cu capul intre mâini și picioarele la piept. Îi pot auzi suspinele din spatele stâncii. Îmi puteam da seama ce a interpretat așa ca decid sa merg acasă la ea pentru a o aștepta acolo și a lămuri situația.
CITEȘTI
Clipa De Foc
FanfictionRenata era o simpla studenta la medicina în Constanța pana când l-a cunoscut pe el..Destinul i-a fost schimbat Într-o clipa.