Ana p.o.v
Am ajuns la Renata. Sper ca nu s-a trezit. Pot sa îi fac micul dejun before birthday. Dar acum, ce minciuna sa îi spun paznicului?
Ajung în curtea ce părea nelocuita. Copacii goi și triști mă aprobau insistent. Paznicul dormea sub pătura subțire și incomoda. M-am gândit sa trec pe lângă el ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic și dacă se trezește eventual sa mă prefac schizonfrenica (nu ca N-as fi). Dar după Mi-am dat seama ca e posibil sa am probleme și nu vreau sa ajung la pușcărie de ziua fetei. Am decis pana la urma, după câteva minute de gesticulat cu aerul la poarta ruginita sa îl trezesc pe acel nene cu mustața și parul cărunt ce doarme fără probleme în barca de la strada în văzul și claxoanele tuturor de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic.-Umm, Bună dimineața! zic eu cu o voce tremurânda de la frig.
Niciun semn.
-Bună dimineața! zic eu puțin mai tare cu un aer de om plictisit grav
- Bună dimineața, domnișoară! Cu ce va pot ajuta?
- Pai este ziua unei prietene foarte apropiate mâine și mă gândeam dacă mă lăsați sa îi fac un mic dejun special.
-desigur! Ai o legitimație de student, buletin sau ceva?
- Umm, da! Am! Poftiți!
- acum puteți intra! Distrați-va!
- la revedere! i-am zis eu din mers.
Îmi era frica sa nu trezesc pe cineva. Plasele mi se loveau de picioare și simțeam ca o sa cad de fiecare data când puneam piciorul pe treapta.
Cu chiu cu vai am ajuns la ușa Renatei. Pe ușa ei era un număr prins, dădea sa cada. Ușa era mare, alba și destul de impunătoare.
Mintea mea îmi întrerupe cu desăvârșire și putina nesimțire părerea despre ușa Renatei: "Și acum Cum ai de gând sa intri în camera ei? Ai cheie? Spargi ușa?" Mda..Mulțumesc mult..Acum ce fac? Încerc sa las plasele ușor jos. Una din cele doua lovește ușa. Aceasta se deschide. "Se putea altfel? Am uitat ca asta e proasta? Ce om normal doarme cu usa deschisa?". Pătrund în camera destul de curata pentru genul de persoana ce este ea. Mă simt chiar uimita.
Las plasele în bucătărie. Camera era maricica. Ceea ce îmi atrage atenția cel mai mult este masa de machiaj. Oglinda enorma este sprijinită de trei cutii de pantofi Nicolis destul de deteriorate și vechi. Sertarele măsuței albe așezate în direcția ferestrei enorme ce nu avea o priveliște interesanta erau trase pana la refuz. Ușile dulapului erau deschise larg. Pe noptiera se găsește un teanc enorm de cărți aranjate frumos.După ceva timp decid sa termin cu holbatul și sa mă duc sa prepar micul dejun special.
CITEȘTI
Clipa De Foc
FanfictionRenata era o simpla studenta la medicina în Constanța pana când l-a cunoscut pe el..Destinul i-a fost schimbat Într-o clipa.