Este Valentine's Day. Mă frământă de câteva zile stadiul relației mele cu Vlad. Oare o sa facă ceva pentru mine? "Ești iubita lui, cum sa nu?" Ce iubita mă, tu sa taci! tip eu atât de tare încât îl deranjez pe paznicul ce se holba confuz pe geamul intre-deschis. Decid sa fug de acolo pana nu voi mai avea alta discuție serioasa cu mine.
Sunt întreruptă cu graba de sunetul telefonului aflat pe blatul din bucătăria. Ajung Într-un final la telefon înotând prin fumul rezultat din clătitele inimioara uitate pe aragaz.
E: Alo? zic eu încercând sa nu îi arat și celui cu care vorbesc ca mă chinui sa respir.
V: Ce face iubita mea?
Când am auzit acel apelativ, Mi-am dat drumul la tuse încercând sa scap de situația dificila în care eram pusă.
V: Hai gata cu teatrul. Diseară de scot undeva, Blondo!
E: Uuu, unde?V: Unde Îți place ție cel mai mult? Unde e locul nostru?
E: Ma duci pe plaja? zic eu puțin dezamăgită.
V: Nu-ti mai zic nimic! Aranjează-te pentru diseară!
Îi închid telefonul în nas și mă trântesc în pat oftând.
După câteva ore:
Eram aproape gata. Este destul de frig afară, așa ca am decis sa mă îmbrac puțin mai gros. Machiajul, același ca întotdeauna, niciodată fără eyeliner și fără ruj roșu. Aranjarea în oglinda îmi fu distrusa de un mesaj neașteptat: "Ne vedem pe plaja, Blondo. Sper ca nu te superi ca nu te iau eu." Super...Mai nou mă duc la întâlnirea mea pe jos.
Ajung pe plaja dezamăgită. După ce ca am venit singura, partenerul meu întârzie.
Deodată, simt niște mâini reci ce îmi acoperă ochii. Voiam sa aplic noțiunile învățate la cursul de auto-aparare, dar ceva în mine nu M-a lăsat.Mâinile se dezlipesc rapid de pe ochii mei. În câteva secunde persoana respectiva se afla în fata mea. Niște buze umede îmi ating pometele deplasându-se ușor-usor către buze.
Vlad pov
Decid sa îi pregătesc ceva frumos pe plaja, doar pentru noi doi. Voiam sa o enervez așa ca am făcut în așa fel încât sa o evit.
Buzele sale moi se lipesc rapid de ale mele. Îi puteam simți gustul rujului ce i se topea de pe buze transferându-se pe ale mele. Clasicul ruj roșu...Asta iubeam cel mai mult la ea. Ca niciodată nu s-a lăsat condusă de un băiat ca alte fete și ca nu mi s-a oferit pe tava.
Renata p.o.vM-am lăsat dusa de val. Probabil nu trebuia sa îl sărut. Deja era prea târziu. Pana la urma nu regret nimic. De mult îmi doream sa îi simt buzele dulci. Gustul sângelui și al rujului îmi invada limba. Buzele lui sângerau continuu, lucru ce mă făcea sa adâncesc sărutul. Iubeam gustul metalic al sângelui încă de mica. Mâinile sale îmi cuprindeau corpul. Îmi simt picioarele Cum părăsesc solul. Mă încolăcesc în jurul taliei sale tocurile mele lovindu-se haotic. Buzele sale fac contact cu gatul meu formând o ventuza dulce. Nu știam dacă e vorba de sânge sau ruj dar îmi plăcea tot ce făcea el.
CITEȘTI
Clipa De Foc
FanfictionRenata era o simpla studenta la medicina în Constanța pana când l-a cunoscut pe el..Destinul i-a fost schimbat Într-o clipa.