Capitolul 14

10 2 0
                                    

Mă plimbam buimaca pe plaja. Nu știam în ce zona mă aflam. Știam doar ca geaca pe care o purtam nu mă ajuta în potolirea frigului ce îmi străpungea corpul firav. Era destul de întuneric. Iluminatul public ce se afla la distanta mare de locul unde ma aflam nu făcea treaba buna.

În putina lumina ce bătea spre o stanca, am observat o silueta ce stătea cu picioarele strânse la piept pe nisipul puțin umed jucându-se și desenând siluete cu un bat. Mi-am dat seama ca e vorba de Vlad așa ca am început sa fug afundandu-ma în nisip.

M-am trântit repede lângă el, punandu-mi capul cu ochii înlăcrimați pe umărul lui fără nicio reacție.

În acel moment, Mi-am dat seama ca de supărat este pe mine. A șters desenul făcut anterior în nisip cu piciorul și s-a ridicat furios.

E: Vlad! am strigat întrerupându-i mersul pentru un moment. Credeam ca a funcționat. Dar și-a continuat mersul.

E: Vlad eu...

Se întoarce cu fata spre mine schițând un zâmbet larg. Nu am avut șansa să îmi termin propoziția deoarece am fost trasa Într-un sărut dulce. Buzele sale erau ca mierea. Simțeam nevoia sa îl mușc, dar mă abținem. Nu voiam sa se termine.

V: Si eu te plac. imi zice în timp ce se apropie de mine luându-ma de mana și trăgându-ma spre el mai aproape.

Îmbrățișarea lui calda mă face sa uit de frig. Îl strâng în brațe tremurând.

V: Hai sa te duc acasă, sau undeva unde e cald ca nu vreau sa te transformi Într-un bloc de gheata.

E: Nu mă duce acasă...zic eu punând la încercare buza tremurânda și vocea de copil ce nu-si primește bomboana.

V: Hai ca te duc la club. zice în timp ce își întinde mana spre mine.

E: Nici acolo! Ufff, bine..hai acasă! O sa Îți gătesc ceva buuun. Dar întâi mergem sa luam niște faina.

V: Uuu, ce plan ai?

Nu mai ziceam nimic. Îi strâmb din nas și îi fac semn de secret în timp ce îl trăgeam de mana spre mașina mea.

Deodată începe sa rada brusc:

V: Nu vrei sa mă lași pe mine sa conduc?

E: Ce zici tu acolo? E masina mea. Conduc eu.

Începe sa rada haotic luându-ma de mana și sărutându-ma pe frunte fără niciun motiv. Știa foarte bine ca iubeam viteaza și condusul ce face parte din viața mea zilnica.

După câteva ore, mă uitam cu Vlad la un nou episod din serialul meu preferat, "Chicago MED". I-am pregătit foarte rapid ceva dulce și Ne-am așezat în patul pufos.

V: De când gătești tu? zice printre îmbucaturi.

E: Mereu am gătit. Sunt gurmanda. zic eu devorandu-l cu privirea ridicând sprâncenele.

A început sa rada haotic trăgându-ma foarte aproape de el și așezându-ma cu capul pe pieptul lui.

Clipa De Foc Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum