Capitolul 7

9 2 0
                                    


Era aproape ora plecării. Nu știam dacă acțiunea mea este corecta sau nu.

Apa de la cada îmi curge pe picior. Rațiunea mea era terci datorita relaxării dar și frustrării în același timp.. Simțeam continuu ca ceva va merge prost. Dar încercam sa fiu o persoana optimista și sa nu îmi arat toate temerile, chiar dacă nu reușeam. Gândurile îmi sunt întrerupe de o voce entuziasta și fericita:

-Hai mă azi! Nu mai pot! Abia aștept sa te văd pe ringul de dans cu un pahar de vodka în mana!

-Ușor mama! Sa vedem înainte în ce loc pentru șobolani mă duci! zic eu sarcastica.

Persoana din spatele ușii nu a mai zis nimic. Singurul lucru ce se auzea din cealaltă camera era muzica data la maxim, o tipa de 1.60 care țopăia de fericire și babele din blocul de lângă cămin ce își potrivesc blestemele.

După o jumătate de ora am terminat cu dusul. Mi-am scos rochia speciala și platformele. Am stat la make-up mai mult decât în dus. Știam ca e polei afară, dar nu îmi facem griji deoarece mergeam cu mașina.

Ana era deja gata. Mă privea fericita. Pe fata mea se putea observa o urma de entuziasm. Încercam sa îmi ascund fericirea, dar cineva ce stătea pe marginea patului mă cunoștea cel mai bine. Știa ca îmi doresc o zi de naștere minunată. Și ea își dorea la fel. Apreciez faptul ca s-a străduit sa mă simt eu bine, dar parcă tot îmi lipsea ceva.

Am decis sa mergem cu mașina Anei deoarece ea era "ghidul" meu în de-ale clubului.

După aproximativ 15 minute de mers, am ajuns. Nu prea știam locul unde se afla deoarece era întuneric și îmi pierise chiar tot cheful pe care îl aveam în timp ce mă pregăteam.

Era mult polei pe jos. Mirosea a iarna și parcă simțurile mele presimt ca va urma o ninsoare destul de abundenta în scurt timp. Clubul era foarte aproape de mare. Puteam sa simt asta. Se auzeau valurile ce se loveau puternic de stânci. Mă simțeam beata și amețită deși singurul lucru băut acasă a fost apa minerala. Clubul era destul de mare. Muzica se auzea încă din strada deranjând recitalul marii. Era un loc destul de impunător. Terasa îl făcea sa para mai puțin sinistru decât Mi-l imaginam eu. Pătrundem înăuntru. Luminile îmi făceau pupilele sa se dilate mai mult decât ar trebui. Muzica mă făcea sa îmi simt pulsul în urechi (wait what, descriere mirobolanta. Mai sunt și la medicina). Sunetul muzicii îmi trecea prin tot corpul. Simțeam timpanul Cum mi se crapă. Gândurile mele sunt întrerupte de cineva ce îmi tipa efectiv în ureche:

- Gagica, eu mă duc sa danseeeeez! Hai și tuuu!

-Eu mă duc sa iau ceva de băut! Îmi e sete! Du-te tu!

Nu am mai primit răspuns. Ana s-a cufundat în mulțimea de oameni ce se distrau, iar eu am încercat sa ajung către bar întreaga.

- Bună! Ce Îți pot oferi?

- Bună! Ai ceva fără alcool? Orice.

-Nu, nu am.

-Serios? Nici apa? Nimic? Ceva cu fructe?

- Am vodka cu ananas dacă vrei.

- Umm..Nu mersi. zic eu puțin dezamăgită.

- Auzi, te întreb ceva, dar sper sa nu te superi. Tu ai venit în club sa bei suc de fructe? zice el cu un aer prietenesc și zâmbind.

Atunci, m-am aprins.

Auzi, tu te auzi ce spui? Cum sa întrebi o domnișoară așa ceva? Am eu fata de alcoolică?

El îmi zâmbește puțin indignat. Se putea observa pe fata lui faptul ca l-am enervat puțin.

- Auzi, tu cumva Îți bati joc de mine? Dacă nu vreau sa beau mă obligi tu? Îmi bagi tu băutură pe gat? Știi ce, vreau sa vorbesc cu patronul. zic eu foarte nervoasa.

Deodată cineva încerca să ajungă la mine înotând în marea de oameni și strigându-ma:

-Mai fata, hai Lasa-l dracu de club și de barman. Hai cu mine acasă și Îți promit eu ca Îți fac tot ce vrei tu! Haide! imi zice trăgându-ma de mana.

- Lasa-ma! îi zic eu făcând-o sa tresară.

Tot clubul voia sa știe următoarea mea mișcare. Toți erau atenți sorbind din când în când din paharul de whisky.

Clipa De Foc Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum