Stie tot.

260 15 2
                                    

Eram in camera mea. Imi faceam temele (bleahhh) la mate. Jurnalul statea langa globul de sticla.

Brrrrr. Brrrrr.

-Da, Anne. Ce e?

-Cat mai ai din tema aia la mate?

-Mult, te sun cand termin. Pa!

-Si eu te iubesc, pisi!

Am inchis. Anne era una dintr cele mai bune prietene. Defapt stiti si voi cum e, ai o cea mai buna prietena la scoala si una acasa (si daca faci vre-un, una si acolo). Anne ere prietena de acasa. Ea este vaca mea desteapta. Are parul rosu-caramiziu si ochii de smarald. Obrajii ii erau stropiti cu punctulete dragalase. Pistrui.

Poate va ganditi ca este fata din jurnal. Nu, nu este ea. Anne are o sora cu doi ani mai mare care ii seamana leit. O chema Selena. Acestea doua nu au nimic in comun, bine, in afara de infatisare. Puteai sa le confunzi usor, amandoua fiind inalte, bla, bla, bla.

Am hotarat sa continui jurnalul, lasand la o parte temele.

~~~

Eram intr-un parc cu Anne. Ne plimbam si povesteam (cred ca despre baieti). Tocmai ne asezasem pe o banca, cand un coleg de-al ei, Tom, isi facu aparitia (eu ii cunosteam aproape toti colegii).

-Ce fac fetele? a intrebat Tom cu un zambet strengar pe fata.

Era chiar frumos. Parul pamantiu si ochii de ciocolata aratau foarte bine pe fata lui de zahar brun.

-Se plimba. Tu? a raspuns Anne.

-Mergeam la agatat. a raspuns sarcastic Tom.

-Aha. Ne iei si pe noi? a intrebat Anne vicleana.

-Sigur. Tocmai mergeam spre centrul orasului. Haideti.

Ne-am ridicat si am pornit spre centru.

Pomii albi imprastiau miresme minunate, facandu-te sa nu poti trece pe langa ei fara sa ii admiri.

~~~

Brrr. Brrrr.

-Da iubi. Cobor acuma.

-Bine iubi. mi-a zis si a inchis.

Afara vantul dansa lin prin pomii incarcati cu parfum. Am povestit despre una, dspre alta. Se facuse seara si am intrat in casa. M-am pus sa scriu din nou in jurnal, dar ceva m-a tras in el.

-De ce scrii despre baieti!? Mi-am dat seama ca iti place de acel Tom. Acum cateva saptamani imi ziceai ca ma iubesti si ma sarutai, iar acum salivezi dupa altii. Voi face orice ca sa nu fii cu acel baiat. Si daca se va intampla sa fii cu el, nu cred ca vrei sa stii ce voi face! a tunat inspaimantator vocea lui Leo.

-Ce se va intampla? i-am tinut eu piept.

-Il voi omora. Poate si pe tine. tuna din nou vocea.

Am reusit sa revin la mine in camera. Decorul negru pe care se auzise vocea disparu.

Se pare ca Leo poate citi ce scriu eu in jurnal... Ciudat. Nu voi mai scrie in el. Asa el nu va sti daca voi fi cu Tom sau daca voi mai vorbi cu el, si chiar daca voi fi cu el.

Hei! Mda. Inca un capitol. S-ar putea sa nu postez saptamana viitoare. Hugs :D

JurnalulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum