Lumini.

207 10 0
                                    

-Tu cat mai stai?

Usurarea pe care am simtit-o cand am vorbit aproape ca mi-a produs o usoara ameteala. Tom a inflorit  intr-un zambet larg. Am inceput sa ne plimbam, mergand catre cenrtul orasului. Afara era intuneric si destul de frig. Treceam pe langa primarie. Felinarele razlete prinse in suporturi din cupru oxidat se insirau pe trotuarul care mergea paralel cu cladirea uriasa, din caramida rosie si piatra neagra. Luminile galbene palide faceau umbrele sa danseze, dand un aer primitor intregii atmosfere. Era liniste, dara nu era linistea aia deranjanta, era o liniste placuta in care gandurile noastre parca se impleteau incet, incet intelagandu-se. Ne-am asezat pe o banca. Si-a intors privirea catre mine.

-De ce esti speriata?

-Nu sunt speriata.

-Atunci de ce iti este teama sa vorbesti cu mine.

-Nu imi este teama sa vorbeac cu tine.

-Atunci poate vrei altceva.

Brusc isi repezi buzele catre ale mele. Mi-am intors repede capul. Din nefericire, miscarea capului mi-a provocat o sfredelitura prin tample ai asemenea glontului care traverseaza ungeam, mi-a spart in mii de cioburi starea de bine si am fost coplesita de amintirile cu Leo. Tom si-a intors capul intr-o parte ca si cum ar fi ascultat soapte aduse de vant.

-Scuze. am zis printre dinti, fiind putin nervoasa.

-Nu-i nimic. Te inteleg. Ce zici sa ne intalnim maine la Starbucks, in centru si sa povestim?

-Ammm...

Sa stiti ca de obicei nu sunt chiar atat de lenta in gandire, dar de data asta parca mi-ar fi vorbit in alta limba si-mi era greu sa o inteleg.

-Bine. am zis intr-un sfarsit.

-Trebuie sa plec. am adaugat.

-Ai dreptate, se intuneca. Deci maine la ora 13?

-Sigur. Pa!

-Pa!

M-am intors acasa. Mama nu ajunsese(eram sigura ca asa se va intampla). M-am dus la mine in camera si m-am trantit pe pat. Luminile jucause de pe strada nu mi se pareau chiara asa de prietenoase. Pareau ciudate si aruncau umbre fantomatice prin camera mea. Ma speriau. Avand in vedere ca urmau sa imi tina companie toata noaptea, m-am intins pe pat. Nu credeam ca o sa adorm. Imi imaginam ca o sa zac acolo si o sa-mi plang de mila.

Am promis next. Nu este lung dar l-am pus. Ce credeti, Tom va fi impreuna cu Jackie sau ea nu va suporta asta. O sa vedeti in capitolul urmator, dar puteti sa va dati cu parerea.

Nu stiu cand voi posta, nu cred ca o sa postez in timpul saptamanii, deci voi posta sambata. Kisses :**☺

JurnalulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum