Biletul.

104 6 0
                                    

M-am culcat. Se pare ca dormisem cam mult, pentru ca razele palide ale soarelui anuntau o noua zi. Am aruncat o privire furisa catre ceas, sperand sa fi ratat ora de geografie care era de la 8.30, dar era ora 7.58. Am oftat si m-am ridicat incet din pat mergand catre baie pentru a-mi face obisnuita toaleta de dimineata. Inainte sa merg sa-mi iau un mar pentru a-l rontai pe drum, privirea mi-a fost distrasa de catre un biletel care aparuse din senin pe patul meu. L-am luat intre degete si l-am deschis.

  Imi pare nespus de rau, dar astazi nu ne putem vedea. Am vrut sa-ti trimit un mesaj, dar asa poate aflai locul unde eram si veneai la mine. Am putina treaba in locul acela, asa ca ne vedem saptamana urmatoare. Nu uita ca trebuie sa ma iubesti!

                                         Ťøm

Acest mesaj mi-a dat fiori. Observasem ceva in purtarea lui Tom de la bun inceput, dar nu imi imaginasem ca se va intampla asa ceva.

Mi-am luat ghiozdanul si l-am spanzurat de umerii mei albi.

Pfiu! Era sa intarzii la scoala, iar geografia nu era materia la care iti doresti sa intarzii atunci cand o faci cu o scorpie batrana care daca ritmul respiratiei tale nu este acelasi cu al ei si al colegilor esti ascultat din toata materia.

La ora 13 m-am indreptat spre cantina alaturi de Damien.

-Jackie, nu o sa-ti vina sa crezi ce mi s-a intamplat! a inceput el sa-mi zica in timp ce amestecam plictisita in fasolea din fata mea gandindu-ma la biletul de azi dimineata.

-Sunt aici ca sa te ascult Damn, i-am zis eu aruncand o cautatura urata catre Tyler, unul dintre fotbalistii echipei scolii care se zgaia la mine.

-Deci fii atenta! Audrey m-a invitat sa merg cu ea la balul ala stupid pentru cupluri care are loc luna viitoare, la The Moon.

-Asta nu este adevarat! am zis eu printre chicoteli.

-O ba da. Ieri la pranz m-a vazut singur, si pentru asta o s-o patesti intr-o zis Jackie, si a venit la mine. Si-a dat mana prin par la fel ca cealalta fufa, si-a miscat genele in felul ala dezgustator de arogant si m-a intrebat daca am partenera. Cand am auzit acele cuvinte m-a bufnit rasul. Trebuia sa fii acolo sa-i fi vazut fata. Cred ca-si daduse seama de greseala facuta pentru ca a plecat repede, instalandu-se langa Chris.

-Uau. Ai avut o experienta de neuitat prietene!

-Of Jackie, abia astept sa plec de la liceul asta de doi bani, a zis el.Sunt aici din clasa a 9-a si lumea asta tampita nu stie inca de orientarea mea sexuala. Abia astept sa plec. a mai adaugat el oftand.

-Eu stiu de asta, am spus eu chicotind.

-Logic ca stii. Esti singura fata din tot liceul care sta cu mine inafara de datile in care trebuie sa fac un proiect sau ceva de genul cu celelalte. a zis el razand. Dar pe urma nu o sa mai fii cu mine. Ar trebui sa profit al naibii de tare de luna asta de dinainte de examene. Tu chiar ai de gand sa pleci din Tulsa? m-a intrebat el cu glasul tremurand.

-Damn, tu chiar nu intelegi ca Eastern este tot ce mi-am dorit. Pe langa faptul ca voi pleca din acest loc, acolo lumea nu va stii de trecutul meu si imi voi putea reincepe viata de la 0. Mai ales ca va veni si Anne cu mine.

-Ai dreptate.

-Poti sa vii si tu, i-am zis plina de speranta, stiind ca acest subiect a fost discutat de prea multe ori pentru a fi schimbat.

-Ti-am mai zis. Eu voi urma Langston University.

-Bine. Lasa. Hai afara.

Am iesit in ploaia care incepuse un razboi, prima data timid, apoi plin de indrazneala. Damien m-a tras sub acoperis si si-a aprins nelipsita tigara. I-am luat-o din mana pentru a trage si eu un fum, iar el fiind obisnuit cu acest obicei al meu inca din clasa a 9-a, m-a lasat in pace, aprinzandu-si alta.

-Tie cum ti-a mai mers? m-a intrebat el.

-Nu prea bine. Il stii pe Tom?

-Acel Tom despre care ai incetat sa vorbesti doar in orele de matematica? Da, il stiu. a inceput el sa rada.

-Nu mai spune asta. i-am zis eu dandu-i un cot in coaste.

-Bine bine. Ce e cu el?

-Am iesit cu el.

-Si? a intrebat el curios.

-E un nesuferit cu buze moi si dulci. am oftat pnandu-mi tigara in gura si capul pe umarul lui.

-De ce e nesuferit?

-Uite, i-am zis scotand biletelul din buzunar si povestindu-i ce se intamplase.

-Sa nu te mai prind cu nenorocitul ala!

-Bine. Calmeaza-te.

-Cum sa ma calmez. Cineva se joaca cu tine. Tu chiar nu realizezi? m-a intrebat el ingrijorat.

-Ba da. Hai sa discutam despre altceva.

M-am uitat la ceas. Mai erau 20 de minute pana la urmatoarea ora pe care din fericire o aveam impreuna cu Damien. Ora de desen. Nu cred ca imi va folosi la ceva.

-Hai sa chiulim de la desen. i-am spus lui.

-Ce ai patit? m-a intrebat el luandu-mi tigara din gura.

-Nimic. Doar ti-am propus sa nu mergem la desen.

-Mama ta va turba.

-Nu imi mai pasa de ce face mama.

-Jackie, mi-a zis el luandu-mi mana intr-a lui.

-Sunt ok. Pe bune.

-Daca tu zici.

O liniste lunga se lasa peste noi. Mi-a mangaiat parul si m-a sarutat pe frunte. Damien era al naibii de frumos si de grijuliu. Meru imi asculta crizele, si puteam conta pe el cand venea vorba de baieti sau alte problme. Avea parul brunet, lung si cret, ochii ii erau negri, iar pielea la fel ca a mea, alba.

-Ai vrea sa ma insotesti deseara la North Pub? m-a intrebat el in timp ce-mi scarpina spatele. O sa fie trupa The Roses.

-Cine mai sunt si aia? l-am intrebat amuzata, deoarece mereu aflam de trupe noi de la el.

-Cei mai sexi baieti din lume. Bine. Cei mai sexi dupa Alex, baiatul de la sala. mi-a raspuns el prompt.

-Sigur.

-O sa vin sa te iau la noua. mi-a zis el ridicandu-se de pe bordura rece si alaturandu-se unui grup de elevi care incercau sa ajunga la ore.

-Hei! Unde pleci? l-am intrebat ridicandu-ma si eu pentru a-l prinde din urma.

-Am desen.

-Of. Esti asa de prost! i-am zis eu.

-Asculta. Nu am de gand sa-mi stric dosarul acum la sfarsit de an, inainte sa-l trimit la colegiu. Tu nu ai nici o treaba. La tine conteaza acuma doar exanenele finale.

-Asta este adevarat. i-am zis asezandu-ma langa el intr-o banca libera.

Of. Cred ca ma urati, dar sunt fericita. Foarte. De acum incolo nu o sa va mai spun cand voi pune urmatoarea parte deoarece nu ma voi tine de cuvant. Va astept parerile si voturile. K.Bye. :)

JurnalulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum