"cepat la pilih, lembab la kau ni," bebel Guanlin dan terus bercekak pinggang. What the hell. Suka hati dia je. Ni hari perkahwinan aku suka hatilah aku la nak ambik time berapa banyak pilih baju. Annoying betullah mamat pelik ni. Dah la noob.
"tau la aku nak pilih. Boleh tak kau blah? Semak je kat sini" bebel aku balik sambil jeling dia. Almaklumlah, mata aku sepet so lagi obvious la aku punya jelingan. Jelingan maut namanya.
"eh kau fikir ni kedai kau ke? Mampus la aku nak gi mana mana!"
Bising betullah mamat ni. Aku rasa cam nak tendang je dia keluar pergi Zimbabwe. Sabo je la.
"ye la cik abang, diri elok elok ye. "
Muka dia terus blushing tapi dia terus jeling aku macam hari ni hari kematian aku.
"alolo comelnya guanlin blushing," aku perli dia dan dia terus tunjuk middle finger dan blah. Eeh dia ni. Wife sendiri pun dia nak tunjuk ke jari sakti dia tu. Dah la jari panjang. Ee tak comel.
"jangan la marah," aku terus kacau dia dengan cara back hug dan dia terus tolak aku jauh jauh. Oh, main kasar eh. Jangan sampai aku tendang kau betul betul.
"tch, kau tunggu nanti aku hantar kau kat nayeon," ugut aku dan dia terus peluk aku balik sekuat hati. Argh tak boleh bernafas. Dia pakai perfume ape ni? Cam minyak dagu je. Hahahaha.
"chaerinnnnn" panggil dia dengan suara terkepit. Manja la tu? Haktuih. Kalau baby aku sebijik macam dia aku dah buang lama dah. Just kidding lol
"kau buncit la," tambah dia lagi dan aku terus tumbuk hidung dia sampai berdarah kat situ.
YOU ARE READING
dare . guanlin
Fanfiction"aku dare kau," "ape?" "jatuh cinta dengan aku," Highest ranking : 19 in Fanfiction [ a wanna one series ] All rights reserved.. ©taehyuntext