drunk.

1.2K 162 5
                                    

Chaerin

Setelah beberapa hari...

Aku ingatkan Guanlin dah berubah sejak hari tu. Tapi, sama je. Setan punya budak. Aku terus duduk atas sofa dan pasang TV. Ceh, dah berapa kali episod yang sama. Kurang ajar punya Astro.

"burn it up, we burn in this white hwal hwal,  burn it up"

"HA SUNGWOOOOOON" jerit aku dan terus fangirling mode.

Pumpkin: woi dia bias Hotshot aku

Chaerin: k fine

Mengantuk la pulak. Lagipun dah kul 2 pagi. Aku terus tutup TV dan tetiba loceng pintu rumah aku berbunyi. Aku terus buka pintu dan Guanlin terus peluk aku erat.

Jap..jap. asal bau dia bau alcohol?

"guanlin? Mana kau dapat pas untuk minum ni? Umur kau baru 16!" jerit aku tak percaya dan dia hanya gelak sambil picit pipi chubby aku.

"eh taik, aku cakap dengan kau ni" kata aku dan guanlin hanya peluk aku daripada belakang. Tetiba, dia terus terjatuh atas lantai dan terlantar.

"woi," panggil aku. Tiada sahutan. Aku mengeluh dan terus dukung dia . Aku letakkan dia atas katil dan selimutkan dia.

Aku perhatikan je muka dia time dia tidur.

Why can't I make you mine?

Aku cium dahi dia dan terus blah daripada bilik tu.

Sorry Guanlin.

Sorry sebab tak sempat nak beritahu kau pasal perasaan aku.

dare . guanlinWhere stories live. Discover now