dendam.

1.3K 171 2
                                    

Guanlin

Mana pulak mak cik tu?! Dah tiga hari dia tak balik rumah.  Setan betul. Mesti dia pergi beli barang tak ajak aku. Kurang ajar.

Agaknya dah tiga puluh kali aku check phone gaknya. Risau lak. Cuba kalau dia kena culik? Aih Guanlin sila bersangka baik.

Dah la tak call. Mesej? Sampai kiamat la tak de. Aih stress betullah! Semua sebab ex aku, Tzuyu khinzir tu. Kalau dia tak sentuh aku mesti aku dah bahagia dengan mak cik 60 an tu.

Chaerin

"seonho, sorry sesangat susahkan awak," aku bow dan dia hanya tersenyum. Comelnya omg.

"tak pe. Awak nak balik ke? Saya hantarkan,"

Aku mengangguk dan dia terus menggenggam kemas tangan aku. Mata aku terus terbeliak dengan action dia tapi terus tenang balik lepas dia macam buat selamba je. Memang habit dia kot.

"jom," dia terus pandu kereta Ferrari merah tu dan apabila sampai di hotel tu, dia terus buka pintu dan aku terus turun.

Rindunya Guanlin!

"bye, see you again," dia mencium dahi aku dan terus blah. Pipi aku terus merah dan aku terus berlari masuk ke dalam bilik.

"woi minah, dah berjanggut aku tunggu baru nak balik?" tanya Guanlin sambil bercekak pinggang.

"heh,"

"kenapa pipi kau merah?" tanya Guanlin dan aku terus tersedar.

Noooooooo. Chaerin no no no no.

dare . guanlinWhere stories live. Discover now