"wo. Biar betul?" tanya Somi tak percaya. Aku mengangguk sepenuh hati.
"entah entah Guanlin suka kau?" Pinky terus mencelah. Gagaga lawak ke. Korang boleh masuk MLM. Lawak sangat. Boleh bagi 4 bintang.
"lawak ke doh. Pondan tu bukan gay ke?" balasku dan gelak sekuat hati.
Ye, dia tak gay. Saje je nak buat lawak. Tau la hambar.
"hmm, dah la aku nak tidur," aku terus menarik langkah ke bilik.
"mimpikan Guanlin!" jerit Somi.
Ha. Ha. Ha.
"go dieeeeeee" jerit aku dan hempas pintu bilik. Nyesal aku bagitau dorang pasal semalam.
Guanlin POV
"weh, kau tak rasa ke Guanlin tu tengah syok kat Chaerin?"
"aah kan, aku pun rasa cam tu,"
"weh ni kena bagitau Nayeon ni, dah la minah tu syok kat dia,"
"kepala hotak kau, kau nak Chaerin mampos ke doh?"
"DIAMLAH!" jerit aku. Ugh tak boleh nak concentrate. Final dah nak dekat dorang tak habis habis bergosip.
Aku nak suka kambing tu? Ha. Ha. Ha. Dalam mimpi la der.
"eleh, jangan la marah. Bukan kami nak try Chaerin pun," Jinyoung bagi aku senyuman dia yang ada makna tersendiri tu. Ugh go die
"eeh, aku tak minat nenek tu la!"
Geram betullah aku. Tch. Dorang ni memang tak faham bahasa.
"alololo guanlin blushing," Daniel gelak berguling guling. Tch annoying.
"aku tak blushing la!" jerit aku dan terus pergi kat cermin sisi kereta.
Oops.
Kenapa pipi aku merah sangat ni?
YOU ARE READING
dare . guanlin
Fanfiction"aku dare kau," "ape?" "jatuh cinta dengan aku," Highest ranking : 19 in Fanfiction [ a wanna one series ] All rights reserved.. ©taehyuntext