Chaerin
Hari ni cam khinzir. First, aku punya eye bag tebal gile sebab aku tengok marathon citer baru Kdrama. Second, aku tak tahu makhluk mana yang baca diari aku. Third, bilik aku dah mula bersepah macam lori sampah. Fourth, aku tak siap homework lagi.
"aih, damn it chae, peduli apa bukan ada parents kau dalam rah, guanlin pulak dah mampos dengan perempuan tu" bebel aku seorang diri dan sambung sapu lantai.
Memandangkan tak de sape kat rumah, dan aku tak de benda nak buat, apa salahnya kemas rumah? Ni perkara paling rare aku buat dalam hidup pun. HAHAHAHAH.
Aku terus pakai apron dan ikat rambut aku. It's time for Chaerin to shineeeeee
Aku terus vacuum satu rumah dan blah bla bla ( pumpkin malas)
Setelah selesai, aku terus tergerak hati nak masak. Tapi malangnya aku tak reti. Selalunya Guanlin yang masak. Tapi kalau nak tunggu Guanlin balik sempatlah aku mati kebuluran kat sini.
Aku buka peti sejuk dan semua idea aku nak masak hilang. Kurang ajar. Kosong. KOSONG. Ni rumah ke ape. Tak de makanan..
Aku terus ambil purse dan keluar ke supermarket. Aku terus beli barang untuk masak bulgogi dan terus bergegas balik ke rumah. Aku tak nak Guanlin tahu aku nak try masak. Karang kantoi, dia bahan aku lak.
Beratnya. Adoi.
Tetiba, aku terlanggar seseorang dan membuatkan barang memasak aku terabur atas tar jalan. Taik betul la galah ni .
Aku terus mendongak dan serta merta marah aku hilang.
"chaerin?"
"h-hi guanlin,"
YOU ARE READING
dare . guanlin
Fanfic"aku dare kau," "ape?" "jatuh cinta dengan aku," Highest ranking : 19 in Fanfiction [ a wanna one series ] All rights reserved.. ©taehyuntext