•1.rész•

1.1K 50 0
                                    

Mielőtt kimennék, veszek egy nagy levegőt. Tudom, hogy amint kimegyek, minden meg fog változni. Tudom, hogy mi fog történni, mégis félek, bár kicsit megnyugtat, hogy itt van mellettem Aang. Belenézek a szemébe, s hirtelen feltámad bennem az összes emlék, a legjobbak is, és a legrosszabbak is.
Egy éve még bele se tudtam volna gondolni, hogy itt fogok állni, az oldalamon az Avatárral, mint jóbarátommal.
Lecsukom a szemem, majd ici pici sóhajtással széthúzom a vörös függönyt, és kimegyek rajta. Aang követi a példám. Amint kiérek százak szempárja szegeződik rám. Ekkor egy férfi, az egész Tűz Népe nevében elkezd szónokolni, majd tisztelettel beleteszi a Tűz Urának járó fejdíszt a hajamba. Óriási éljenzés tör ki. Körbenézek, mindenki ott áll, mind a három nép. De főleg azok, akik számítanak nekem, a népem, a társaim, a bácsikám, a barátaim, Katara, Sokka, Toph és Suki. Egy könnycsepp is kicsordul a szememből. Eddig azt hittem, hogy akkor leszek a legboldogabb, mikor apám visszafogad, most rájöttem, hogy ez nem igaz, most vagyok a legboldogabb.

Hihetlen, hogy ez már fél éve történt...
Fél éve, hogy vége lett a háborúnak.
Fél éve, hogy a Tűz Urává váltam.
Fél éve, hogy nem találkoztam Aangékkal... Egészen a mai napig...

Avatár: Az utolsó léghajlító - A háború utánWhere stories live. Discover now