13.bölüm

744 41 1
                                    

Zayn Malik,  karmaşık  düşünceleri olan beni her an bırakip gidecek diye korktuğum  adam ..
belki alttan alsam tartışma burada biter ha ?
"  zayn " dedim çaresizce
" efendim "
" Özür dilerim bu kadar duygusal olmamalıyım sen isteyene kadar takılabiliriz yanında olacağım "
dedim blöf yaparcasına
" kollarına zarar vermeyeceksin ? "
" tamam " " gitmeyeceksin diğilmi ? "  diye devam ettim
" hayır " dedi ve oturduğu koltuktan kalkıp  elini uzattı  karşılık verdim  ve salona geçtik televizyonun karşısına geçip karanlık ortamda film seyrederken gözlerim ağırlaşıyordu..
zayne dayalı olan başımı iyice gömdükten sonra ..
" zayn "
" efendim meleğim "
" seni seviyorum "
" bende öle " dedi ve battaniyeyi üzerime çekti .. kendimi uykuya bıraktım..

****

" Aman tanrım bu sofra harika "  diye çığırmıstım . uyandığımda Zayn yanimda yoktu çabucak aşağı indim ve harika bir sofra ile karşılaştım.
" evet bendede marifet var  boş gezmiyorum ya " dedi ve göz kırptı
"  eminim çocuklar da senin yemeklerinden yararlanıyordur. " dediğimde öksürdü
" tabii onlara sık sık yemek yaparım " dedi bu haline gülmüş tüm
"zaynie " 
" evet hayatım "
" üzgünüm tatlım ama anladım "  dedim dudaklarımi büzerek bunu sevmişti demek ki sık sık yapacağım  yanıma yaklaştı ve büzülü  duran dudağımı ısırdı ..
" yinede. bozma bebeğim " diyerek karşılık.  verdi.. ve sandalyeye oturmama yardım etti ..

bu çok aptalca bir yemek firmasından kahvaltı sofrası hazırlatmak çook aptalca ama itiraf edeyim reklam kartını görmesem inanacaktım.. ama zayn istediği için bozuntuya vermedim ve yemeğimi yemeye başladım
" harikasını sevgilim bu omlet harika olmuş " dedim kıkırdayarak
" biraz daha gülersen gevrek yemek zorunda kalırsın bayan morgan " dedi ve ellerini masada birleştirerek göz kırptı .
" tamam tamam ben halimden gayet memnunum "

yemekleri yedikten sonra  tabakları kaldırmak için uzattgim elime vuran malik'e baktım şaşkınca
" heyy bu acıttı "  dediğimde ayağa kalktı
" dokunmak yok sevgilim  üzgünüm"  dedi ve elimi öptü  " mutfağı ben hallede bilirim " dedi onu dinlemeden bir kaç tabak alip tezgaha koydum ..

inatçı Malik beni belimden kavramıstı bile kendisine döndürüp kucağına aldı ve salona yürüdü koltuğa oturdum .. diklendi..
" otur ben halledeceğim "  dedi ve arkasını döndü

" hayır " diye ters tepki verdim tekrar yanıma gelip bana yaklaşırken lanet  zil çaldı ..
"ben bakarım sen üstünü değiş muhtemelen çocuklardır üzerinde şort istemiyorum " dedi zayn ciddi bir tavırla hızlı adımlarla yukarı cıktım..

ve dışarı cıkarız düşüncesi ile giyinmeye karar verdim aslında şort giyip zaynı kizdirmayi deli gibi istiyorum ve yapacağım da .. üzerime şort  tişört ve hırka giydim ve converse lerimle aşağı indim ..

" AA merhaba çocuklar " dedim zaynin bakışlarını umursamıyarak ..

karşılık verdiler. hepsi ile teker teker sarıldım ..

" hadi ozaman dışarı çıkalım " dedi Harry  planmı yapmışlardı diye düşünürken zayn çoktan kolunu kavramış merdivene sürüklüyordu beni çocuklar endişeli gorunmuyorlardi yani bi koruyayım yok sadece bakıyorlar dı  muhtemelen zaynin kıskandığını fark etmiş olmalılar odaya geldiğimizde.  korkmuştum .
" sana o lanet şortlardan giymemeni söyledim " dedi zayn dolaptan dar bir pantolon cıkartıp yatağa attı..
" şortlarının hepsini gelince yakacağım " dedi kıkırdadım ..
" ne gülüyorsun "
"o zaman senin yanında giyebilecegim bir sortum olmayacak  ahh tamam problem değil "   dediğimde yutkunduğunu hissettim ..
" cezalısınız bayan morgan sizi ben giydireceğim "

UPS.

elini uzatarak ayağa kalkmamı sağladı sonra şortumu çıkartıp   pantolonu aldı eline ve  giydirdi düğmesini bağlarken  beni kendisine daha çok çekti ..
" bir daha ev dışında hic bi yerde sort giymek yok güzelim "   dedi ve kapıyı acip önden gitmem için yol verdi..

***

çocuklar ile çok güzel bir yere geldik yemyeşil çimenler ile bir gurup daha kamp yapiyorlardı burada..  herkes birşeyler yaparken  misafir olduğumuzun verdiği rahatlık la zayn ile çoktan bir Hamak kapmıştık Tanrımm burası ve zaynin omzu çok huzur verici .. uykuya her an meyilli  biri olarak bu kötüydü uyumak istemiyordum bir kaç dakika sonra Emily gelmişti  biraz işi olduğundan bizim ile birlikte gelmemişti  herkes tam olunca ayaklandık ben ise öyle sonsuza dek durabilirdim .. Emily i gördüğüme sevinmiştim .. yanına gidip sarıldım ve. sohpet ettik sonra ise çocukların yeni parçalarından çalacağını öğrendim .. yerlerini aldılar nialler gitarını kapmıştı ama sanırım. bi problem var dı başlamıyorlardı.

ağızımi hareket ettirerek "  sorun ne " dedim zayn 'e   yanıma geldi
'bir arkadaşımızin sevgilisi gelecekmiş 2  dakikaya sonra basliyacagız hayatım bi sorun yok değilmi "  dedi bunu fark ettim. canımın sıkılıp sıkılmadıgini soruyordu Emily olmasa sıkılırdim ama şuan ortama ayak uyduruyorum ..
" hayır ben iyiyim " dedikten sonra zayn kıkırdadı
" ne var ? " dedim sorar gözlerlerle
" kolay gelsin öpücüğü istiyorum  bayan "
gülmüştüm ona yaklaşırken bir gurup sesli konuşmaya başladı ve karşimda gördüğüm perrie. idi çok şaşırmıştım burada ne işi vardı ..

" hadi ama yinemi " dedi zayn oda şaşırmıştı sanırim perrie beklenen kızdı zayn e inat  burada olmak için arkadaşı ile  çıkıyordu .. yada öle diyordu    perrie bin bizi süzdüğüne emindim . bunu zayn de biliyordu .. bana döndü
" bu kadar kurnaz olabileceğini düşünmemiştim " dedi zayn bi anda şaşırmıştım neden bilmiyorum ama perrie bana iyi biri gibi geliyordu sadece  belki zayni sevdigi icin boyle yapiyordur ..

nefesini üfleyerek " hala öpücüğümü almadım " dedi zayn
yanağına ufak bi öpücük kondurduktan sonra sıkıca sarıldım
" öpmek sende kalsın ben sarılmayi tercih ediyorum , bol şanslar "  dedim ve gülümsedim .. zayn uzun süre bekledikten sonra niall un onu cağirmasi ile dudaklarına yapıştı .. " öpmek bende kaldı " dedi ve koşarak sahneye gitti..

Giddy Dreams | Zayn MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin