Son Yudumumu alıp kalktım.. Hava Güzel sayılırdı Belkide Okula Gitmemeliydim aslında okula neden gittiğimi bilmyiorum okuyup adam olacakmıydım hayır hiç sanmıyorum amacım sanırım zayni görmekti okumak değil.. Düşüncelerimden birinin bana sertçe çarpması ile ayrıldım..
" Önüne baksana "
" Pardon özürdilerim iyimisiniz " dedi bebek sesli bir kız.. beyaz bi saçı vardı yani gri.. Yüzündeki mayajı inceledim Pek yoktu sadece koyu bi ruj ve güzel gözlerini mahfeden bir Boya yığınlığı...
" İyiyim Önemli Değil " dedim Elini Uzattı Tuttum ve kalkmamda yardım etti..
" Ben tekrar özür dilerim Sanırım Şuradaki Bi mekan varmış oraya yetişmem gerek- aa sevgilimde zaten Burada.. " dedi arkamı döndüğümde.. Göremek istediğim ilk kişiyi yanlış şekilde görmüştüm..
" Senn yani siz " diyerek lafı dolamıştım ağzımda..
" Neyse Tekrar Özür dilerim " dedi.. Gözlerimi Zayne Dikerken Kız ile Konuştum..
" Bu arada Çok yakışıyorsunuz Kalkmama yardım ettiğiniz için Teşekkürler.. " dediğimde Güldü ve başını salladı.. Sonra Zayne Dönüp Ona Çarpıp Yanından geçtim.. Adımlarımı Hızlandırmıştım..
ZAYN...
Hanna nın yanından ayrılıp Kız arkadaşım Perrie Nin yanına gidecektim hatta yetişmeye çalışacaktım Çünkü Gec kalmıştım.. hızla arabaya atlayıp buluşacağımız yere geldiğimde Çoktan Gittiğini sölediler.. Onu aradığımda Sahilde Hanna ile buluştuğumuz yerde olacağını söledi.. Hanna nın oradan gideceğini düşünmüştüm.. Hızla Oraya giderken Perrie ve Hanna'yı Konuşurken Görünce sanırım şu saçma hatanın sonuna geleceğimi anlamıştım..
Aptalca bi konuşmadan sonra.. Hanna Gittiğinde peşinden gidesim geldi.. Koşup Onu yakalıyasım Ama Perrie Buradaydı ve ben gidemezdim..
" Dediğim gibi harika olacakk " dedi Perrie Daldığım yerden ayırıp Ona baktım..
" Sen iyimisin Zayn Dalgın Görünüyosun " ona bakıp.. " Hayır hayır değilim evet dediğin gibi olacak " diyerek durumu Düzeltmeye Çalıştım..
HANNA...
Geldi ve bana evlendiğini söledi.. Ama evlenmemiş.. Aslında nişanlısından hiç ayrılmamıştı.. ama neden böle bişi yaptı neden beni sevdiğini söledi.. kafamda netleştiremyordum çok sürmedi Onunla bi geleceğim Olduğunu düşünmek bile aptallıkmış Çok saçmaymış herşey , güzel bi nişanlısı var.. ve umrumda bile değil.. onu görürsem diyeceğim şey..
" Bu oyun fazla sürmezdi malik "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giddy Dreams | Zayn Malik
RomanceTabiki herşey 1 Aydan ibaret degil aşk bu klasik olmayacak Yetenekli bir kızı alacaklar ama onu Aşkından aşktan koparmayacaklar bu zaten Olması gereken . ikisi Yaşam fırtınasına Karşı çıkacak ve birbirlerini bütünleyecekler Zayn Malik - Hanna...