16. Bölüm

690 29 1
                                    

Duyduklarım karşısında ağzım "  O " Seklini aldı .  iş yerinden  çıktığımda soğuk hava yüzüme çarpmıştı . yurt dışında biriyle tanışmış ti ve burada beni umursamadan bırakıp gitti .öylemi  o adamla evlenmeye gitti orada yeni bir hayat kuracaktı .  hizla eve gitmek için arabaya bindim ..

Zayn ;

Telefonumun çalmasıyla kaykayı durdurup telefona baktım ..

" evet "

" Zayn senmisin ? "

" evet sizkimsiniz ? "

" ahh Hannanın annesiyim "

" buyurun bayan Morgan "

" bir Morgan değilim Zayn " dedi hakliydı ama kafam çok dalgındı..

" şimdi beni dinle Zayn bir süre yokum  "

" ne kadar bisüre "

" uzun bir süre " diyince şaşırmıştım ..

"Zayn yurtdışındayım ve mutluyum hayatım gayet iyi ama eşim Hannayı istemiyor o da istemeyecekti Hannaya söylememem hataydı ama eski iş yerinden arayıp Hannanın benim gittiğimi öğrendiğini söylediler o şuanyanındamı ? "

" ahh hayır değil "

" onun yanına gidermisin "

" şey ben bilemiyorum biz biraz tartıştıkda "

"şuan yanlız seninle kavga etmiş olması onun için kötüydü zaten şuan bende yokum aptal gururunubi kenara at Malik" dedi azarlayıcı ses tonuyla bence onu öylece bırakıp giden bi anne onu bu şekilde korumaya çalışmamalı ..

"yanına gideceğim "dedim ve telefnu hızla kapattım .  " hey bi sorun mu var dostum " dedi harry  ilk önce Emily nin gitmesi iyi olur diye düşünsemde kendim gitmeye karar verdim .

"   gitmem gerekiyor çocuklar "

" yapma daha 1 saat oldu  gece dönecektik  hani ? "

" başka bir güne "

" iyi hannayı yanlız bırakma ve haberdar et "

Harry birşey olduğunu anlamıştı. ona tebessümlü bi bakış attıktan sonra arabaya doğru ilerledim ..  ve eve gitmek üzere yola koyuldum ..

Hanna

eve gelmiştim daha erken gelmeliydim çok oyalandım  .. kendi kendime  söylenirken hızla buzdolabına baktım ..

meyveli yoğurt  ve aptal gevrekler dışında hic bir şey yoktu .  yoğurdu aldım ve televizyonun başında bağdaş kurarak oturdum..

Annen işten ayrıldı Hanna bilmiyormuydun .. lanet olsun sadece 25 Gün  .. yurt dışında tanıştığı adam ile evleniyor .. Hanna Morgan yoğurt yerken üzerine dökmemelisin ha ? iç sesimi dinlerken  kaşlarımı çatarak  üzerime baktım tulum giyen meyveli yoğurt yiyip üzerine döken küçük bir çocuktan farkım yoktu .. 

yoğurdu masanin üzerine koydum  ve başımı arkasi kapıya bakan koltuğa dayadim .. ve gözlerimi sıkıca yumdum .

  başım ağır sigara kokusundan ağırmaya başlamıştı Zayn in geldiğini fark ettim ne ara gelip yanıma oturup başımı koltuktan almıştı sanırım sızmıştım .

" baş belası " dedi kısık bir sesle ..

" inatçı " diyerek cemkirdim ..

" hanüz çok küçüksün ". başımı kaldırıp ona baktım..

Giddy Dreams | Zayn MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin