20. bölüm

648 28 1
                                    

Açıkçası Zayn in böle bir konuşma yapacağı aklımdan bile geçmedi .. Her ne kadar belli etmesede 1 ay sonu anlaşmamız bitince Bir Turneye cıkacaklardı bunu en başından böle ayarlamıştı fakar o zaman nişanlıydı.. turne yuzunden hemen evlenemezlerdi. Ya ben   yaklaşık kalan 2 haftanın sonunda Zayn 'e olan sonradan bozulan anlaşmayamı uyacakyım bitirecekmiydim Oysaki 1 Yıl boyunca dünyayı gezip Onunla birlikte Olabilirdim ama bu doğru olan mıydı Ben onsuz durabilirmiydim .. Hayır mı demeliydim .. 

---  

"Günaydın " dedi Ben uyandıktım ama o hala uyukluyordu.. 

" Günaydın " 

" Bu gün sana harika bir kahvaltı hazırlayamayacak kadar üşengeçliğim tuttu Aşkım " bu beni gülümsetmişti Düşündüğüm tüm şeyler silinmişti.. Aşkım Demesi çok hoşuma gitmişti  Mühürlenmiş gibi hisettim..  bi anda beni düşünür hale sokup bi anda Çok mutlu etmeyi nasıl başarıyorsun.. 

" Ozman Bu gün sıra bende Uyuklamaya devam et Koca bebek " dedim Yanağına bir öpücük koyup yataktan kalktım..

Dün zayn in yaptığı sosislilerde daha iyisini yapabilirdim .. Bol kızarmış bi sosisli .. Dolaptan Yapabileceğim yiyebileceğğimiz tüm yiyecekleri cıkarttım.. 

masaya  yeteri kıvamda donattıktan sonra  Hazır çayla yapılmış çayları Kupa bardağıyla sofraya koydum.. ve yaptığım en büyük barbarlığı yaptım.. 

" ZAAAYYYNN YEMEK HAZIIR "   ne güzel de bağırıyordum öle sanki kalkacakmış gibi..  Sofraya son bi kez baktım ardından arkamı dönmemle Şapşalın Dibimdeki bedenine çarpmam bir oldu..

" Ödümü koparttın bir ses vermeliydin " dedim Kalbimin olduğu yere elimi götürerek .. 

" Bir dahaki sefere daha sessiz olacağım " dedi ve bana sarıldı.. Evet sofrayı görmüş olmalı ondan ayrılıp elimi belime koydum.. 

"Soframa 10 üzerinden kaç veriyorsunuz Bay Malik.. "

"hmm  bu leziz sofraya 10 üzerinden 7 veriyorum bayan Malik "  Lanet olsun bu haksızlık harika bir sofraydı .. 

" Ne hadi ama  çok - " Bayan Malik bi demişti bana bayan Malik demişti.. " Çok Ne ?"

"Çok güzel bi kahvaltı hazırlamıştım biraz daha yüksek puan vermessen ilerleyen günlerde kahvaltılarını  beğenmem koca çocuk " 

" Evet beğenirsin çünkü ben Harikayım " Ah evet evet öylesin.. 

" Ego manyağı Ama çok seksi aşkım Harika Olduğunu düşünüyor " 

"Evet öyle " dedi Ukalaca " Evet öylesin " sırıtıp masaya oturmam bir olmuştuu..

" Bugün Kararını vereceksin diğilmi ?"  

" Sanırım evet "

"peki ne diyeceksin "

" evet diyeceğim "  durdum  ve devam ettim " Ama bir kaç sorum olacak " .. kaşlarını çattı..

" Onlara Olacak şapşal "  gülümsedi.. ve son dilimini ağzına aldı.. 

***

" Hanna Bir dakika gelirmisin " zaynin çağrışı üzerine mutfaktan çıktım tamam hani ben hazırladım yemeği ama  bir yardım ette topluyayım değilmi.. ama ona kızamıyordum elinde   deste kağıtlarla bir şeylerle uğraşıyordu.. 

" bu gün ne yapacaksın ? " 

" Westie yi çağrırım heralde "

" Akşam Üstü hep birlikte yemek yiyelim..-" zayn in sözünü kestim.. 

Giddy Dreams | Zayn MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin